Bekymret...

Jeg er 14+1 og dette bildet tok jeg igår, så kan ikke akkurat skryte på meg mage jeg heller. Selv om dette er mitt 3. svangerskap. Første gangen jeg var gravid begynte ikke magen å synes før i uke 26, og det var ingen som trodde meg da jeg sa jeg var gravid i 6 måned... Vis vedlegget 169885

Er bare så godt å se :Heartred Tusen takk. Nydelig! Roer meg mer ned nå. Dette forumet er supert altså.

Tusen takk dere! Nå tror jeg faktisk jeg skal holde ut til UL (privat) 18. April. Dere er gode :Heartred Og forum er genialt. Klem klem!

Husker jeg var på tidlig u.l. og da var magen knapt synlig.. Vi bærer alle magen ulikt. Og noen har veldig stramme magemuskler, som holder magen godt på plass - lenge. Husk at alt er normalt. Også å være bekymra. Hvis det kan hjelpe deg, så går det jo an å ta en tidlig u.l. så kanskje du slapper enda litt mer av. Å være gravid for første gang medfører masse nytt for kroppen. Og det er nesten uvirkelig å tenke at det er en liten baby der inne når en hverken ser eller kjenner noe til den (tenker da på spark). Selv om magen min ikke vistes før i uke 25-26, så kjente jeg spark fra uke 14. Først da gikk det virkelig opp for meg at jeg faktisk var gravid..

Helt vanlig å ikke se magen også. Jeg er 12 uker på vei med tvillinger. Bare oppblåst ingen babybumo

Husker jeg var på tidlig u.l. og da var magen knapt synlig.. Vi bærer alle magen ulikt. Og noen har veldig stramme magemuskler, som holder magen godt på plass - lenge. Husk at alt er normalt. Også å være bekymra. Hvis det kan hjelpe deg, så går det jo an å ta en tidlig u.l. så kanskje du slapper enda litt mer av. Å være gravid for første gang medfører masse nytt for kroppen. Og det er nesten uvirkelig å tenke at det er en liten baby der inne når en hverken ser eller kjenner noe til den (tenker da på spark). Selv om magen min ikke vistes før i uke 25-26, så kjente jeg spark fra uke 14. Først da gikk det virkelig opp for meg at jeg faktisk var gravid..

Tusen takk for svar, kjenner jeg roer meg veldig :happy090 Vi er forSkjellige. Tydeligvis mye som like normalt som unormalt.

Tusen takk for svar, kjenner jeg roer meg veldig :happy090 Vi er forSkjellige. Tydeligvis mye som like normalt som unormalt.
Gjør det du. Vi sammenligner jo oss med andre, men når det kommer til kroppen så kan en ikke det siden vi er så individuelle på alle måter..
Må forresten korrigere det siste innlegget - for var naturligvis på ordinær u.l. at magen knapt syntes.

Jeg er så bekymret.
Jeg er i dag 11+4. Mange plasser står det: "nå begynner magen å synes, hemmeligheten er vanskelig å holde skult" Jeg har ingen mage, jeg har ikke kjent noe til ligament/voksesmerter. Jeg har en voldsom hodepine og ømme bryster, men det er ingenting "der nede" som tilsier at jeg er gravid. Er så redd for at det ikke er noe der nede som vokser. Det vil i såfall være 3. Gangen jeg mister, og kjenner at jeg blir deprimert av bare tanken. Skal på TUL om 2 uker. Kan ikke gå fort nok. Jeg er nesten 1.80 høy. Trøster meg med at livmora har god plass i bekkenet enda. Noen andre som har det slik? Eller har noen trøstende ord å komme med :)
Det har ikke jeg heller ;) Dette er 2 gangen.. Med tvillinger :) Like flat som før.. Tror magen min kom i 19-20 sist ;)

Back
Topp