Bekymret...

Susekatt

Flørter med forumet
Jeg er så bekymret.
Jeg er i dag 11+4. Mange plasser står det: "nå begynner magen å synes, hemmeligheten er vanskelig å holde skult" Jeg har ingen mage, jeg har ikke kjent noe til ligament/voksesmerter. Jeg har en voldsom hodepine og ømme bryster, men det er ingenting "der nede" som tilsier at jeg er gravid. Er så redd for at det ikke er noe der nede som vokser. Det vil i såfall være 3. Gangen jeg mister, og kjenner at jeg blir deprimert av bare tanken. Skal på TUL om 2 uker. Kan ikke gå fort nok. Jeg er nesten 1.80 høy. Trøster meg med at livmora har god plass i bekkenet enda. Noen andre som har det slik? Eller har noen trøstende ord å komme med :)

Jeg er så bekymret.
Jeg er i dag 11+4. Mange plasser står det: "nå begynner magen å synes, hemmeligheten er vanskelig å holde skult" Jeg har ingen mage, jeg har ikke kjent noe til ligament/voksesmerter. Jeg har en voldsom hodepine og ømme bryster, men det er ingenting "der nede" som tilsier at jeg er gravid. Er så redd for at det ikke er noe der nede som vokser. Det vil i såfall være 3. Gangen jeg mister, og kjenner at jeg blir deprimert av bare tanken. Skal på TUL om 2 uker. Kan ikke gå fort nok. Jeg er nesten 1.80 høy. Trøster meg med at livmora har god plass i bekkenet enda. Noen andre som har det slik? Eller har noen trøstende ord å komme med :)

Nå har jeg vært kvalm siden uke 3, og hatt smerter nesten like lenge. Jeg innbiller meg at magen er større, men så er jeg stor i utgangspunktet. Men jeg er livredd for å miste! Skal på TUL nå om en time, faktisk, men er dritstresset og redd. Så jeg kan kjenne igjen følelsen du sitter med, er 11+1 i dag, og har aldri vært gravid før. Meeen som alle sier til meg, tenk gode og positive tanker <3

Nå har jeg vært kvalm siden uke 3, og hatt smerter nesten like lenge. Jeg innbiller meg at magen er større, men så er jeg stor i utgangspunktet. Men jeg er livredd for å miste! Skal på TUL nå om en time, faktisk, men er dritstresset og redd. Så jeg kan kjenne igjen følelsen du sitter med, er 11+1 i dag, og har aldri vært gravid før. Meeen som alle sier til meg, tenk gode og positive tanker <3

Har tenkt positiv helt frem til nå, men nå kom angsten. Og hva om det skjer igjen-følelsen. Jeg god holde ut til UL. Hold meg oppdatert om hvordan det går med deg i dag :)

Altså jeg synes ikke jeg har noen mage enda heller, og er ikke så oppblåst lenger. Så da er den enda mindre. Er jo ikke tjukk fra før heller, men det er hardt rundt magen da. Tror vi bare må ta ting med ro. Magen kommer nok etterhvert. Gleder meg til ultralyd den 13 april. Om vi får den timen vi ville ha. Skulle egentlig denne uken, men det passet ikke så godt for kjæresten. Jeg er heldig som har en mann som vil bli med.

Kan du kjenne livmora når du ligger og trykker inn litt over skambeinet? Selv om det ikke synes kan det jo hende du kjenner det? Skal være en hard kul liksom.

Jeg er så bekymret.
Skjønner du er bekymret, men prøv å ikke tenke så mye på det du leser. Vi er alle forskjellige og ikke noe fasit-svar på når magen kommer:) jeg skal ha nr 3 nå og tenkte derfor at jeg sikkert kom til å fa mage veldig tidlig, men er i uke 14 nå og akkurat begynt å syntes. Leser også at når man har fått barn tidligere kjenner man bevegelser tidligere, men har ikke kjent noe til det heller:rolleyes: har vært på tidlig ultralyd.
Var kanskje ikke så mye hjelp i dette når du er bekymret, men ikke tenk på alt du leser. Så skal du se tiden frem til ultralyd går kjempe fort;)

Da jeg var gravid første gangen så fikk jeg ikke synlig mage før uke 18-20. Men da ble den fort stor etter det :) alt er nok fint :)

Kan du kjenne livmora når du ligger og trykker inn litt over skambeinet? Selv om det ikke synes kan det jo hende du kjenner det? Skal være en hard kul liksom.

Kjenner den ikke nei.. Har leita etter den flere ganger. Skulle ønske jeg fant.. Må bare prøve å roe meg ned, og håper tiden frem til UL går fort.,

Kjenner den ikke nei.. Har leita etter den flere ganger. Skulle ønske jeg fant.. Må bare prøve å roe meg ned, og håper tiden frem til UL går fort.,
Du kan jo evt prøve å få en ul tidligere, så slipper du å gå å bekymre deg? Tror du får på sykehuset om du ringer og er bekymret. Lykke til!!!

Sniker litt på denne... da jeg var gravid med min datter, så jeg ikke antydning til noen bul på magen da jeg lå før jeg var i uke 16. Magen ble ikke synlig for noen andre før den plutselig kom frem i uke 25-26. Helt frem til magen plutselig syntes, hadde mange fleipa med meg om at jeg så tynnere ut og hadde mer tydelige magemuskler enn dem som ikke var gravide, så dem flira og spurte om jeg virkelig var gravid... Så det er stor forskjell når magen blir tydelig.

Jeg har heller ikke fått noe særlig mage enda. Jeg er førstegangs og regner med at det tar noen uker før det synes. Søsteren min fikk ikke mage før i uke 18, så jeg tror det er helt normalt at det tar litt tid noen ganger. Og jeg var på ultralyd forrige uke og det var en frisk og fin baby der. Er 12+4 idag.

Forstår deg veldig godt! men alt er helt sikkert i sjønneste orden!:) noen får mage tidlig, andre seint. Jeg hadde ikke mage i uke 11:) nå er jeg 14 uker å har antydning til kul:) legger ved ett bilde tatt i morrest i håp om å berolige deg ImageUploadedByBV Forum1459756173.713154.jpg

Jeg er så bekymret.
Jeg er ca 170 høy, har ikke hatt mye smerter/ liga smerter og lignende. Frem til uke 12 var det ingenting som tilsa at jeg var gravid, de kiloene jeg hadde lagt på meg kom overalt men ikke magen. Først nå i uke 15 er jeg kvalm og kjenner mer ubehag en liten antydning til mage men langt ifra gravidemage. Har vært på tul, og var kjempe nervøs for om det virkelig var noe der, og alt var bra babyen beveget seg masse. Så bare slapp av og byr tiden, babyen din har det fint.

Har tenkt positiv helt frem til nå, men nå kom angsten. Og hva om det skjer igjen-følelsen. Jeg god holde ut til UL. Hold meg oppdatert om hvordan det går med deg i dag :)

Hold motet oppe kjære deg <3 UL gikk strålende, vi fikk se en sprellende og veldig aktiv liten baby, var helt fantastisk! Ser ei annen har skrevet at du bør få time tidligere, og jeg er helt enig! Jeg gikk privat, kostet litt, men er så verdt det! Ikke godt å være så bekymret. Tenker på deg <3

Jeg begynte kjenne hard kul når jg lå nede fra 11+6. Er nå 13+3 men fortsatt ikke synlig selvom det kjennes hardt ved skambeinet når jeg ligger nede

Forstår deg veldig godt! men alt er helt sikkert i sjønneste orden!:) noen får mage tidlig, andre seint. Jeg hadde ikke mage i uke 11:) nå er jeg 14 uker å har antydning til kul:) legger ved ett bilde tatt i morrest i håp om å berolige deg Vis vedlegget 169878

Wow, ble litt skremt nå. Trodde det var min kropp :happy: Vi ser ganske så like ut. Hvor høy er du?? Tusen takk fine deg! Ble veldig beroliget nå..

Jeg er 14+1 og dette bildet tok jeg igår, så kan ikke akkurat skryte på meg mage jeg heller. Selv om dette er mitt 3. svangerskap. Første gangen jeg var gravid begynte ikke magen å synes før i uke 26, og det var ingen som trodde meg da jeg sa jeg var gravid i 6 måned... ImageUploadedByBV Forum1459760367.008805.jpg

Wow, ble litt skremt nå. Trodde det var min kropp :happy: Vi ser ganske så like ut. Hvor høy er du?? Tusen takk fine deg! Ble veldig beroliget nå..
Bra jeg kunne berolige deg jeg er 163 høy ✌️ tipper alt er i sjønneste orden stor klem

Jeg er 13+4 og har ingen verdens antydning til mage og ikke kjenner jeg noe livmor. Svangerskapstegn har jeg vært helt uten også, men jeg var på tidlig ultralyd på fredag og så en flott, aktiv krabat :) Kjør på med tidlig ultralyd. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg vært så nærvøs.

Jeg har heller ikke noen mage og er 13+1. Kjenner en liten hard klump nederst når blæren er helt full og jeg ligger på ryggen.
Er du veldig bekymret ville jeg spurt om de kunne høre med doppler eller ul.

Back
Topp