Bekymret

Anili

Forelsket i forumet
Klarer ikke la være å bli veldig bekymret nå. Skrev et innlegg tidligere om at jeg tok en CB digital på søndag (var da 5+2) som fortsatt viste 2-3 uker. Nå tok jeg en ny nettopp (5+4 i dag) og den viser fortsatt 2-3! Burde det ikke ha kommet 3+ nå hvis alt var i orden?

Plukket ut strimlene av den, og ihvertfall til å begynne med så det ut til at stripen faktisk var svakere enn sist. Etterhvert (10 min) ble den en del sterkere da, husker ikke hvor lenge jeg ventet før jeg demonterte den forrige.

Var og tok HCG blodprøve i går, skal igjen i morgen. Klarer ikke tenke på annet nå...Hva tror dere om dette?
 
Jeg tenker at hcg-prøvene er det eneste som kan gi noe sikkert svar, tror uansett ikke disse digitale testene er 100% korrekte. Jeg bestemte meg for å ikke ta digitale denne gangen, nettopp av denne årsaken.

Sannsynligvis kan du bare slappe av :) det er ofte sånn at med mer kunnskap kommer flere bekymringer.
 
Skjønner at du blir bekymret. Det hadde jeg også blitt. Får bare håpe at blodprøvene er mer beroligende. Tipper det sikkert er veldig mange som har opplevd det samme uten at det har vært noe galt ;)
Imens er det jo dessverre ikke så mye annet du kan gjøre enn å vente.
Let etter solskinnshistorier på google istedenfor de hvor det går galt ;) eneste tips jeg kan gi. Krysser fingrene på at alt er som det skal :)
 
Håper veldig at det går riktig vei for deg Anili! Jeg stoler heller ikke på de digitale ettersom jeg var 6 uker gravid når den så "ikke gravid" når jeg var gravid med gutten min (hadde tatt 2 uker før som var positiv, men ville teste før jeg gikk til legen :p )! Tok en billig og da slå den tydelig ut :happy:
Ingenting å gjøre annet en å smøre seg med tålmodighet desverre...
 
Jeg sender deg en god klem, og mange gode lykkeønsker! :)
Når det er sagt så tror jeg ikke helt at jeg stoler veldig på de graviditetstestene altså.. :p Det er mange som har fått feil utslag på de..
 
Det er noen her inne som fikk 2-3 på testen, og hCG viste seg å være over 3000 samme dag. Så den slår ikke alltid ut riktig. Krysser for at hCG-prøven gir deg det svaret du håper på<3
 
Selv om jeg føler mine clearblue tester har vært her som forventet ser jeg at mange får rare utslag... så selv om jeg vet hvor vanskelig det er å slappe av oppi alt dette.. så tror jeg alikevell at det beste er å prøve å slappe av og vente på hcg resultatene... Stor klem!
 
Jeg er 5+2 i dag. Jeg fikk ikke 2-3 før på fredag, og tviler sterkt på at jeg får 3+ enda!

Tenker at kroppene er forskjellige, å det sier blandt de lærte at hcg stiger forskjellig hos alle.

Dersom du fortsatt er bekymret ta deg en tur å ta en blodprøve :)
 
Takk for oppmuntring dere! Prøver å tenke positivt og fokusere på at disse testene kan være unøyaktige.

Tenker å ringe legekontoret før det stenger og høre om de har fått resultatet fra blodprøven jeg tok i går på HCG. Det vil jo ikke gi hele svaret siden jeg må ta en ny i morgen for å se stigning, men det kan jo gi en pekepinn på hvordan det ligger an:)
 
Fikk svar på den prøven jeg tok i går nå, er ikke oppløftet. Den var på 881. Ut fra de tabellene jeg har sett burde den vært mye høyere (23 dpo, 5+3):(

Ny prøve i morgen, får vel svar på den tidligst torsdag. Blir en lang uke dette...
 
Fikk svar på den prøven jeg tok i går nå, er ikke oppløftet. Den var på 881. Ut fra de tabellene jeg har sett burde den vært mye høyere (23 dpo, 5+3):(

Ny prøve i morgen, får vel svar på den tidligst torsdag. Blir en lang uke dette...
Skjønner veldig godt at du blir bekymret, men du ligger godt innenfor det som anses for å være en normal range!

http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Det avgjørende er stigningen, så før du vet hcg-nivå nr 2 så er det vanskelig å si noe konkret...

Når jeg hadde en ex-u i fjor, så fikk jeg beskjed om at en hcg-verdi på 984 5+6 ikke nødvendigvis betydde at noe var galt, men at jeg kanskje hadde sen hcg-stigning eller at jeg var kommet kortere enn hva jeg trodde...

Krysser fingrene for deg! ❤️
 
Back
Topp