Bekymret!!!!

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
ImageUploadedByBV Forum1437940559.239941.jpg flere som vet om det er vanlig med SÅ hyppige kynnere? Eller opplever det samme! De er ikke vonde, bare ubehagelige!

Har ikke tatt tiden på dem, men ser at du bare har noen få minutter i mellom. Jeg synes mine varer en del lenger...
Du kan jo ringe føden å høre. Jeg fikk beskjed på siste ul for noen dager siden at jeg må ringe når det er noe. Jordmor hadde spurt om hvordan det gikk med meg og da fortalte jeg om mine kynnere. Hun sa klart i fra at om de ble som de har hvert noen ganger, så skulle jeg ringe med en gang..

Jeg ville ringt føden og hørt hva de mente jeg, tror jeg :) Du får jo sikkert bare råd om å prøve å slappe av og se om de går over, men alltids greit å høre. Da vi var på fødselsforberedende kurs sa de at det kunne være fint å ta en dusj for å se om eventuelle kynnere roet seg da.

Hvordan går det med deg nå? Håper du ringte føden:)

Håper det går bra med deg og at du har funnet ut av det. Lykketil om det skulle være noe på gang... klemklem

Håper alt er bra & at du har fått funnet ut av det :) Tror det lureste alltid er å ringe uansett.. Lykke til!! :)

Opplevde regelmessige kynnere hvert 5 minutt i to timer på rad rundt uke 26. Det gikk over av seg selv, men ble bekymret en stund. Håper det går over hos deg og!

Håper du har ringt.... Vi har ei på oktober som hadde slikt, hun hadde premature rier :/

Jeg har hatt det slik. Varte i en god time til 2 timer to kvelder på rad. Jeg tenker det kom av at jeg var sliten. Håper det går bra med deg :-)

Jeg har og hatt det sånn i ca en time, vondt i korsryggen, stråling i lår, nedepress i rumpe og nedentil, måtte puste meg igjennom.det, tok to paracet og to magnesium, Sovna, og fikk beskjed av jordmor at det kunne være begynnende rier, ikke hatt det siden. Var da veldig sliten og hadde stresset veldig dagene før :) håper alt er bra med deg!!! :)

Jeg ville ringt føden og hørt hva de mente jeg, tror jeg :) Du får jo sikkert bare råd om å prøve å slappe av og se om de går over, men alltids greit å høre. Da vi var på fødselsforberedende kurs sa de at det kunne være fint å ta en dusj for å se om eventuelle kynnere roet seg da.
Hvordan går det med deg nå? Håper du ringte føden:)
Håper det går bra med deg og at du har funnet ut av det. Lykketil om det skulle være noe på gang... klemklem
Håper alt er bra & at du har fått funnet ut av det :) Tror det lureste alltid er å ringe uansett.. Lykke til!! :)
Opplevde regelmessige kynnere hvert 5 minutt i to timer på rad rundt uke 26. Det gikk over av seg selv, men ble bekymret en stund. Håper det går over hos deg og!
Håper alt er bra og at det har roet seg :)
Håper du har ringt.... Vi har ei på oktober som hadde slikt, hun hadde premature rier :/
Jeg har hatt det slik. Varte i en god time til 2 timer to kvelder på rad. Jeg tenker det kom av at jeg var sliten. Håper det går bra med deg :-)
Jeg har og hatt det sånn i ca en time, vondt i korsryggen, stråling i lår, nedepress i rumpe og nedentil, måtte puste meg igjennom.det, tok to paracet og to magnesium, Sovna, og fikk beskjed av jordmor at det kunne være begynnende rier, ikke hatt det siden. Var da veldig sliten og hadde stresset veldig dagene før :) håper alt er bra med deg!!! :)
Det gikk over bare jeg beveget meg litt, burde kanskje ringt føden, men gjorde det ikke! Terskelen for meg å ringe er nok høyere enn den burde være! Kjenner mye liv fra frøkna og har sovet forholdsvis godt i natt :)

Hadde en dag med skikkelig husvask, og litt sengehygge, hadde kynner ca hvert 10 min og det var tak i dem, ikke vonde. Ringte aldri føden. Følte på meg at det bare var litt mye på en gsng for min del, dagen etter var det helt rolig med kynnere igjen.

Hadde en dag med skikkelig husvask, og litt sengehygge, hadde kynner ca hvert 10 min og det var tak i dem, ikke vonde. Ringte aldri føden. Følte på meg at det bare var litt mye på en gsng for min del, dagen etter var det helt rolig med kynnere igjen.
Ja, det var etter litt "sengehygge" dette skjedde igår! Så nå er det slutt på det frem til etter fødsel ;)

Nei, de var ikke gode og våt dritplagsomt. Men jeg har aldri opplevd sånt med førstemann. Han ble tvunget ut med ks til slutt, hadde aldri en kynner eller rie. Så alt er spennende denne gangen og, ja, såååå verdt det ;-) haha

Næh, slik har jeg ofte. Kynnere er IKKE farlig. Ingen grunn til å ringe til føden når det verken gjør veldig vondt eller er blødninger. Og absolutt ingen grunn til å slutte med noe som helst bare fordi det utløser kynnere.

Back
Topp