Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ringt føden og hørt hva de mente jeg, tror jeg Du får jo sikkert bare råd om å prøve å slappe av og se om de går over, men alltids greit å høre. Da vi var på fødselsforberedende kurs sa de at det kunne være fint å ta en dusj for å se om eventuelle kynnere roet seg da.
Hvordan går det med deg nå? Håper du ringte føden
Håper det går bra med deg og at du har funnet ut av det. Lykketil om det skulle være noe på gang... klemklem
Håper alt er bra & at du har fått funnet ut av det Tror det lureste alltid er å ringe uansett.. Lykke til!!
Opplevde regelmessige kynnere hvert 5 minutt i to timer på rad rundt uke 26. Det gikk over av seg selv, men ble bekymret en stund. Håper det går over hos deg og!
Håper alt er bra og at det har roet seg
Håper du har ringt.... Vi har ei på oktober som hadde slikt, hun hadde premature rier :/
Jeg har hatt det slik. Varte i en god time til 2 timer to kvelder på rad. Jeg tenker det kom av at jeg var sliten. Håper det går bra med deg
Det gikk over bare jeg beveget meg litt, burde kanskje ringt føden, men gjorde det ikke! Terskelen for meg å ringe er nok høyere enn den burde være! Kjenner mye liv fra frøkna og har sovet forholdsvis godt i nattJeg har og hatt det sånn i ca en time, vondt i korsryggen, stråling i lår, nedepress i rumpe og nedentil, måtte puste meg igjennom.det, tok to paracet og to magnesium, Sovna, og fikk beskjed av jordmor at det kunne være begynnende rier, ikke hatt det siden. Var da veldig sliten og hadde stresset veldig dagene før håper alt er bra med deg!!!
Ja, det var etter litt "sengehygge" dette skjedde igår! Så nå er det slutt på det frem til etter fødselHadde en dag med skikkelig husvask, og litt sengehygge, hadde kynner ca hvert 10 min og det var tak i dem, ikke vonde. Ringte aldri føden. Følte på meg at det bare var litt mye på en gsng for min del, dagen etter var det helt rolig med kynnere igjen.
Ja, det var etter litt "sengehygge" dette skjedde igår! Så nå er det slutt på det frem til etter fødsel
Haha, ja det kan du si men de kynnerne igår var ikke noe behagelige! er det verdt det? Haha!Å det skjer ikke her, inne i en skikkelig "må ha" periode dropper heller ekstremhusvasken da altså! Hehehe