Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jag är också 5+2 i dag..jag tog en digital i går innan jag skulle ta blodprov..Den visade också 2-3 uker. Min hcg nivå visade sig att ligga på 1382. Och det var nu sköterskan nöjd medEtter min beregninger er jeg 5+2 i dag, men CB med ukeindikator viser fortsatt bare 2-3.
Og det gjorde den tirsdag forrige uke også.
Er det grunn til bekymring? Noen som har erfaringer?
Jeg har mistet en gang før, omtrent på den tiden her, så er selvfølgelig litt stressa
Jeg lurer på hvorfor man tar flere tester og så lenge etterpå?
Positiv er positiv, etter det bør du kaste alle tester.
Jeg lurer på hvorfor man tar flere tester og så lenge etterpå?
Positiv er positiv, etter det bør du kaste alle tester.
Lite dumt skrivet tycker jag.
Här kan det finnas folk som har varit gravid tidigare men mistat i SA eller i MA , det är inte så enkelt att bara ta EN test. Jag personligen tog ett anfall tester för att försäkra mig att hcg steg.
Går man i tillägg igenom IVF så är det inte enkelt att tro att allt är bra bara för att du har fått ett plus. Våran väg är längre än så!
Men det hjelper ikke å ta en test en uke etter i hvertfall. Man skaper på uro og mer bekymringer for en selv.
Er man redd eller bekymret er det best å dra til legen.
Jeg er også bekymret for SA/MA, men jeg kan ikke gå rundt å tenke på det. Da blir jeg sinnsyk!
För mig hjälpte det ialf . Att se digital gå från 1-2 uker till 2-3 uker.
Det visade att jag hade kommit längre än sista gången. Och att jag inte behövde vara orolig den dagen blodprovet skulle tas.
Men alla är olika..
Så braTestet igjen nå og fikk 3+
Etter mine beregninger er jeg 5+4 i dag.
Slapper litt mere av nå, særlig siden jeg ikke kom til 3+ forrige gang.
Skal til tidlig UL 15 juli, håper tiden frem til det går kjempefort![]()