Bekymret:-(

Lille16

Blir kjent med forumet
Er redd for at dette ikke skal gå bra..Etter å ha lest hvor mange som har opplevd SA og MA, fikk jeg plutselig en følelse på at dette også kan skje meg.. Har ingen symptomer bortsett fra trøtthet og ømme bryst, og i dag endel mensmurringer..
Har en jente på snart 3 år som satt på første forsøk, og det samme med lille i magen nå. Så føler meg heldig, og skal ikke klage,men er ufattelig redd for å miste.

Er redd for at dette ikke skal gå bra..Etter å ha lest hvor mange som har opplevd SA og MA, fikk jeg plutselig en følelse på at dette også kan skje meg.. Har ingen symptomer bortsett fra trøtthet og ømme bryst, og i dag endel mensmurringer..
Har en jente på snart 3 år som satt på første forsøk, og det samme med lille i magen nå. Så føler meg heldig, og skal ikke klage,men er ufattelig redd for å miste.

Blir du for bekymret så anbefaler jeg å ha en liten pause fra slike forum! Jeg skulle så gjerne ha vært "ung og uvitende" slik jeg var med gutten for mange år siden - da trodde jeg at alt naturligvis gikk flott og det var jo en meget behagelig start på graviditeten. Nå etter 4,5 år med prøving og tøffe tak har jeg opplevd så mye at jeg ikke blir ytterligere bekymret av å lese på forumet - men blir man det så må der være bedre å vente til færre faller av. Det er fortsatt veldig tidlig for mange her, og da faller dessverre mange av..

Det er forståelig, og du er ikke den eneste som føler på det.
En her inne tok faktisk en pause fra hele forumet frem til hun har passert 12 uker, fordi det førte til så mye bekymring.
For min del er det både på godt og vondt å være en del av et sånt forum, og enn så lenge er oppsidene størst :)

Jeg synes det er flott at alle deler sine innerste tanker og personlige erfaringer på dette forumet, og støtter meg på det Bee sier at det er på godt og vondt man deltar på et slikt forum. Hver og en har sin egen unike historie, og jeg unner alle allt det beste:) krysser fingrene for at dette går veien,skulle bare ønske at tiden kunne gå litt fortere!!!!!
Ha en fiiiin kveld alle sammen!!!

Sitter med akkurat samme tanker. Jeg visste ikke engang hva MA var i mitt forrige svangerskap, og når jeg begynte å henge litt på forum når jeg ble gravid i oktober, gjett hva som skjedde. Ble oppdaget MA i uke 14.
Er også kjempenervøs denne gangen, og for å være helt ærlig er det mest aktivitet her inne ennå som går på det at folk mister. Er veldig lite tråder med morsomme ting og leker, bortsett fra en jubeltråd og en lek. Vurderer faktisk å ta en liten pause jeg også fordi det er så lite aktivitet her inne ennå, og det folk deler er stort sett at de mister :(

Huff, det er ingen selvfølge dette her.. Håper all verdens lykke går deres vei denne gangen! sikkert fornuftig å ta en pause ja.. Takk for et velformulert og ærlig svar fra treblirfire!
Lykke til alle sammen.

Er nok en ganske vanlig følelse før uke 12. De smyger seg innpå meg av og til også :( gleder meg max til uke 12 !

Back
Topp