Mamma til 4
Elsker forumet
Ee dere bekymret for å få stor baby ? Kjenner jeg er det!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant?! Hvordan gikk det med henne? Så på vg at det var ei for litt siden som fødte en på 6,4, og hun fødte naturlig.Min første var ikke kjempe stor, rett over 4 kg, gikk kjempe greit. Måtte ikke klippes og trengte bare to sting innvendig. Ikke bekymret. Kjenner ei som fikk unge på over 6 kg.. Tror jeg hadde bekymra meg mere da
Gikk over all forventning. Fødte naturlig, nok noe rifter, men det kan man jo få med små barn ogsåEr det sant?! Hvordan gikk det med henne? Så på vg at det var ei for litt siden som fødte en på 6,4, og hun fødte naturlig.
Oi, så bra! Klarer andre det med 6kg, så skal jeg klare 4kgGikk over all forventning. Fødte naturlig, nok noe rifter, men det kan man jo få med små barn også
Så rart at du ikke får oppfølging? For sånn som du sier så er det jo ikke det beste for babyen å gå over 4,5. Jeg får inntrykk av at det er mange som ikke får oppfølging når det kommer til det.jeg sniker fra Mars. jeg er litt bekymret denne gangen ja. første var 4,1 og nr 2 var 4,7. og fått beskjed at denne også blir stor. Men får ikke noe form for oppfølging, og det blir jeg litt skremt av.... Fødselen i seg selv er jeg ikke redd for, da jeg klarte begge naturlig, men det er ikke heldig for babyen å være over 4,5..
Det er slik jeg også tenker alle fødsler er jo forskjellig, men etter min erfaring er 4 kg ingenting å bekymre seg forOi, så bra! Klarer andre det med 6kg, så skal jeg klare 4kg
Det er helt sant! jeg ble estimert 3 uker før termin sist, og fikk beskjed guttungen ble max 4 kg til termin. Men bomma med 700g... (4,7)Må minne dere på at de estimatene dere får på ultralyd kan være ganske feil. Min var estimert til 3600 til termin, så var han 3200 født på termin. Det er nesten 12% avvik.