bekymret

Lill1985

Forelsket i forumet
jeg er usikker å redd denne gangen. er frendeles dårlig form å trøtt.. men bekymrer meg for det i magen. hva om noe er galt. noen som kan prøve å få meg litt minde bekymret. skal på ul til torsdagmen fremdeles lenge syntes jeg. jeg har IKKE blødd eller noe. Håper bekymringen er unødvendig. klem til dere alle jenter

Høres jo ut som alt står bra til da :-) bra du skal på ul så du får bekreftet hvordan det går :-) lykke til <3

Kjenner meg igjen... Er 9+3 nå og har lært meg at det viktigste jeg kan gjøre er å tenke positivt :)
Hvis ikke blir ventetiden lang og mye av gleden forsvinner.

Håper og tror at alt står bra til på ul :)

Klem til deg

Kjenner også at jeg er litt bekymret denne gangen, men tror også det er litt sånn fordi jeg er litt mer sliten..
UL på lørdag her.. SPENT!

jeg er usikker å redd denne gangen. er frendeles dårlig form å trøtt.. men bekymrer meg for det i magen. hva om noe er galt. noen som kan prøve å få meg litt minde bekymret. skal på ul til torsdagmen fremdeles lenge syntes jeg. jeg har IKKE blødd eller noe. Håper bekymringen er unødvendig. klem til dere alle jenter

Jeg føler akkurat det samme, skal på ul i morgen, men er bekymret selvom. Her er det første mann da;) er bare 8+4...

Jeg er også litt bekymret nå. Begynt den siste uka. Skal også på UL på torsdag, og er 9+3 i dag ;-)

Back
Topp