bekymret

babybooom

Forelsket i forumet
aner ikke hvorfor men er så redd noe skal gå galt jeg... bortsett fra at jeg er trøtt og murringer i magrm (føler mensen er på vei) har jeg null symptomer. sambo sitt første barn og han er i skyene tror han vil bli knust. jeg også såklart ♡ vurderer en tidlig ul. kan man bestille det selv uten grunn eller må det gå via legen?

Ikke noe greit å gå sånn å være bekymret..
Jeg vil anbefale deg å ta en tidlig ul, det kan du ordne selv privat. Men da koster det litt penger. Eller du kan ringe legen din og høre om han vil henvise deg til noen.
Mye bedre å få sjekket at alt er bra, så slipper du å gå sånn ♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Signerer Dollymama! Bedre å få bekreftet at alt er bra, enn å gå å bekymre seg! Håper du får deg ul time enten via henvisning eller privat.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Signerer dollymamma!
Er selv bekymret, og livredd selv om jeg har symtoner. Jeg har bestilt privat ul i uke 6+4, det koster meg 500kr vel verdt det når begymringene er såpass mange!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

hvor tidlig kan man ta det da? er bare 4 uker

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hvor tidlig kan man ta det da? er bare 4 uker

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Burde nok vente et par uker sånn at dere får se hjertet banke :) Det begynner å banke i uke 5 :) Jeg tenkte at jeg skulle ha tidlig ul i uke 7 :) Krysser fingrene for at alt er fint inni magen din :) Jeg hadde veldig lite symptomer i begynnelsen med førstemann. Og han sitter nå her og spiller ps3 nå ;)

på en måte positivt å ikke ha symtomer som kvalme og cravings også da.. men jeg å føler jeg hele tiden går å kjenner etter..

Det er jo uansett litt tidlig for symptomer igrunn :-) Min kvalme kom i uke 7-8, og da satt den helt til jenta var ute.. Kos deg - symptomfri! Du har nok ingen grunn til bekymring (ja, enklere sagt enn gjort) :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Signerer dollymamma!
Er selv bekymret, og livredd selv om jeg har symtoner. Jeg har bestilt privat ul i uke 6+4, det koster meg 500kr vel verdt det når begymringene er såpass mange!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Hvor skal du? Det var billig!

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Back
Topp