Bekymret

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg drakk som nevnt tidligere ett par desiliter urent fjordvann fra en hyttekran.. Nå er jeg redd.. Fikk diaré noen timer senere, fin på søndag, løs mage på mandag, diaré igjen i dag... Legen er på ferie, nå er jeg redd kjenner jeg...

Venter på et lite nurk i februar ♥

Uff høres ikke bra ut. Håper det bare er deg det har gått utover og ikke den lille. Krysser fingerne for deg!
Vis det blir for ille for du jo dra eller ringe legevakta. usj,ekelt...men går nok bra skal du se :)

Jeg tror ikke du skal engste deg for mye! Det går nok helt fint :) De små tåler mye og det du drakk får nok mest sannsynlig mest utover deg selv. Er jo ikke sikkert det er derfor du har fått diaré heller? Få i deg rikelig med væske og slapp av. Det går nok straks over og den lille har det nok bare bra tenker jeg. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mest sannsynlig går det bare utover deg. Det er ikke så mange matforgiftningsbakterier som er farlig for babyen. Men du må passe på å ikke bli dehydrert. Som regel er det ikke noe behandling for matforgiftning utover å tilføre væske hvis man mister altfor mye. Men det kan være lurt å stikke innom legekontoret og få et prøve beger, og ta en avføringsprøve, da får du bekreftet hva du har å gjøre med samt hvor lang tid du lan forvente å være dårlog, og du kan senke skuldrene.

Tusen takk for svar alle sammen :) ♥ ♥ ♥ Det hjalp :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Sniker fra januar:p
Jeg har vært på hyttetur å drikki vann fra bekk og vann fra brønn, alt fint:) tror ikke du trenger å bekymre deg:) trenger ikke gå alt for langt tilbake før man ikke hadde innlagt vann og dette var eneste alternativ:) at du er blitt dårlig kan være en tilfeldighet. Kanskje det rett og slett er varmen? (Om der du bor har hatt det varmt):)

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp