Man kan jo bekymre seg for absolutt alt den her tida, og nå kjenner jeg at jeg er litt redd..symptomene er plutselig mye færre og svakere enn de var..selvfølgelig veldig redd det betyr at noe er galt..er det vanlig at det varierer så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan jo bekymre seg for absolutt alt den her tida, og nå kjenner jeg at jeg er litt redd..symptomene er plutselig mye færre og svakere enn de var..selvfølgelig veldig redd det betyr at noe er galt..er det vanlig at det varierer så?
Symptomene går veldig i bølgedaler her også og d er klart man blir litt betenkt når de nesten er borte.. men det er helt vanlig og trenger ikke være noe negativt det![]()
Samme her. I går merket jeg nesten ingenting!!! Men i dag har jeg hatt så mye ligamentsmerter at jeg nesten ikke klarer å stå helt oppreist eller ligge rett ut.
hadde en dag her jeg ikke kjente noe som helst jeg og, prøvde å nyte det i stedet for å bli så bekymret men det er ikke så lett..![]()
Symptomer kan komme og gå, tror ikke du skal bekymre degMan kan jo bekymre seg for absolutt alt den her tida, og nå kjenner jeg at jeg er litt redd..symptomene er plutselig mye færre og svakere enn de var..selvfølgelig veldig redd det betyr at noe er galt..er det vanlig at det varierer så?
Nei ikke sant, man føler seg jo litt sprø når man nesten ønsker å være litt uvel fremfor å ikke være det, heh. Håper bekymringene letter litt etter ul ihvertfall![]()
Det eren av ulempene med å være gravid.... Når vi er dårlig, vil vi være friske..
Når vi er friske vil vi være dårlig..
Svangerskapet er en berg og dal bane hele veien...
Det er bare å holde fast i billetten og holde seg fast!!!!!
Ja virkelig.. Men idag trodde jeg at jeg skulle kaste opp i hele dag, så den var visst ikke langt borte!