bekymret..

Heldig mamma til snart 2

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Man kan jo bekymre seg for absolutt alt den her tida, og nå kjenner jeg at jeg er litt redd..symptomene er plutselig mye færre og svakere enn de var..selvfølgelig veldig redd det betyr at noe er galt..er det vanlig at det varierer så?

Kjenner følelsen, men det er nok ganske vanlig at symptomene varierer i styrke og hyppighet. Hovedregelen er vel at så lenge man ikke får store smerter (og da mener jeg store krampeaktige smerter - hvertfall det jeg hadde da jeg mistet) og blødninger, så er det ingen fare. Jeg var veldig kvalm til å begynne med, men nå har jeg mest murringer i livmora. Alt er nok bra skal du se :)

Man kan jo bekymre seg for absolutt alt den her tida, og nå kjenner jeg at jeg er litt redd..symptomene er plutselig mye færre og svakere enn de var..selvfølgelig veldig redd det betyr at noe er galt..er det vanlig at det varierer så?

Jeg har det også slik, bekymrer meg når symptomene plutselig ikke er så sterke. Det går litt i bølgedaler her. Tenker det sikkert er normalt så lenge det ikke skjer noe annet som kan tyde på at ting går feil :)

Symptomene går veldig i bølgedaler her også og d er klart man blir litt betenkt når de nesten er borte.. men det er helt vanlig og trenger ikke være noe negativt det :)

Symptomene går veldig i bølgedaler her også og d er klart man blir litt betenkt når de nesten er borte.. men det er helt vanlig og trenger ikke være noe negativt det :)

Samme her. I går merket jeg nesten ingenting!!! Men i dag har jeg hatt så mye ligamentsmerter at jeg nesten ikke klarer å stå helt oppreist eller ligge rett ut.

Takk for svar:) Får vel prøve å roe meg med at det høres helt vanlig ut, og bare nyte at jeg er i bedre form!

Samme her. I går merket jeg nesten ingenting!!! Men i dag har jeg hatt så mye ligamentsmerter at jeg nesten ikke klarer å stå helt oppreist eller ligge rett ut.

hadde en dag her jeg ikke kjente noe som helst jeg og, prøvde å nyte det i stedet for å bli så bekymret men det er ikke så lett.. :)

hadde en dag her jeg ikke kjente noe som helst jeg og, prøvde å nyte det i stedet for å bli så bekymret men det er ikke så lett.. :)

Nei ikke sant, man føler seg jo litt sprø når man nesten ønsker å være litt uvel fremfor å ikke være det, heh. Håper bekymringene letter litt etter ul ihvertfall:)

Symptomer kan komme og gå, tror ikke du skal bekymre deg ;)

Nei ikke sant, man føler seg jo litt sprø når man nesten ønsker å være litt uvel fremfor å ikke være det, heh. Håper bekymringene letter litt etter ul ihvertfall:)

Det eren av ulempene med å være gravid.... Når vi er dårlig, vil vi være friske..
Når vi er friske vil vi være dårlig..

Svangerskapet er en berg og dal bane hele veien...
Det er bare å holde fast i billetten og holde seg fast!!!!!

Det eren av ulempene med å være gravid.... Når vi er dårlig, vil vi være friske..
Når vi er friske vil vi være dårlig..

Svangerskapet er en berg og dal bane hele veien...
Det er bare å holde fast i billetten og holde seg fast!!!!!

Ja virkelig.. Men idag trodde jeg at jeg skulle kaste opp i hele dag, så den var visst ikke langt borte!

Back
Topp