Bekymret!

Snow_white

Andre møte med forumet
Hadde sex for 2dager siden. Begynte å få litt brun utflod dagen etter når jeg tørket meg på do. I går ettermiddag fikk jeg vondt i magen, og det gikk over etter 30-40minutter. På kvelden når jeg satt på do, så jeg at det var brunt slim som kom ut, og det var en liten antydning til rødt i det.

Har ikke hatt vondt i magen siden i går ettermiddag - men jeg frykter jo det værste:(((

Ringte legevakten i går, men hun sa at de ikke kunne gjøre noe, det måtte bare gå sin gang hvis det var en spontanabort, noe det hørtes veldig ut som om det var:(

Tenkte jeg skulle ringe legen nå snart

Husk at slimhinnene blir skjøre mens man er gravid, og i og med at det skjedde dagen etter sex så kan det nok ha en sammenheng. Det er dessverre sant som hun sier, man kan bare vente å se. Forferdelig, I know. En abort merkes I alle fall godt, for da får du skikkelige smerter og en ordentlig blødning. Krysser fingrene for deg! Klem.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, håper virkelig det ikke er en spontanabort! Krysser fingrene for deg :)

Huff, dette er det vi (ihvertfall samboeren min) er så redd for også. Han tør nesten ikke ta i meg :( Masse lykke til! La oss få høre hvordan det går?

Jeg har da hørt at sex uansett ikke kan skade noe som helst? Ja, man kan begynne å blø, men det kan vel ikke føre til noen abort? Jeg begynner selv å blø veldig friskt etter sex, så tror vi skal legge det på hylla en liten stund siden det blir litt "upraktisk" :P

Nei, sex kan ikke skape en abort, men man kan jo lage en rift som kan være årsaken til blødningen. (Og som er ufarlig så klart) Var det jeg mente :)

Hadde så vondt i formiddag at jeg skrek og skrek!!! Har vært på UL, og de så ingenting, ingen hjerte, ingen bitteliten baby.... MEN, det kunne være tre grunner til at jeg hadde vondt

1. Spontanabort
2. For tidlig i svangerskapet til å kunne se noe
3. Gravid utfor livmora

Tok blodprøve før jeg dro, og skal tilbake igjen på fredag for ny blodprøve + undersøkelse :/

Det kan være en fjerde, en vanncyste som sprakk. (Helt ufarlig men jææævli vondt). Jeg hadde en sånn opplevelse da jeg gikk med vesla, og det var så vondt at jeg lå på gulvet og hylte. Hun er snart to :)

Det gjorde vondt, men ikke så vondt som jeg hadde trodd hvis jeg hadde vært gravid utfor....hmmm.... Men tviler på at det er noe der, jeg har mistet den ene gravid-symptomen som jeg hadde.

MEN, kjenner at det stikker litt avogtil nedentil nå.....sånn hadde jeg det mes første min i begynnelsen.

Krysser fingrene for at det var helt ufarlig :D

jeg hadde ultralyd på fredagen, det de skal se er det lille rommet i livmora i alle fall. jeg blør noen ganger etter sex, det er mange som gjør det har jeg hørt.

men uansett, krysser fingrene for deg jeg :)

Sender deg masse varme tanker og håper at alt skal gå bra!

Det gjorde vondt, men ikke så vondt som jeg hadde trodd hvis jeg hadde vært gravid utfor....hmmm.... Men tviler på at det er noe der, jeg har mistet den ene gravid-symptomen som jeg hadde.

MEN, kjenner at det stikker litt avogtil nedentil nå.....sånn hadde jeg det mes første min i begynnelsen.
Så trasig :/ ikke for å skremme deg, men jeg hadde utenfor livmor. Operert lørdagen.
Hadde ikke symptomer på at det grodde i egglederen. Ikke før 2 dager før operasjon. Da var jeg 7+2 når jeg kjente litt at det var vondt.
Hadde murring å stikking i livmor hele tiden. syns du burde få en ul til for å sjekke at det ikke er utfor livmor.
Klem..

Så trasig :/ ikke for å skremme deg, men jeg hadde utenfor livmor. Operert lørdagen.
Hadde ikke symptomer på at det grodde i egglederen. Ikke før 2 dager før operasjon. Da var jeg 7+2 når jeg kjente litt at det var vondt.
Hadde murring å stikking i livmor hele tiden. syns du burde få en ul til for å sjekke at det ikke er utfor livmor.
Klem..
Kan jeg få spørre deg hvordan du oppdaget at du var gravid utenfor livmor? Var det mistanke, eller tilfeldig at du fant det ut? Dette er jo noe av det nygravide frykter, jeg også selvfølgelig :( Håper alt går bra med deg!

Jeg har jo vært på UL, og de kunne ikke svare på om det var noe der eller ikke. Skal tilbake på fredag

Kan jeg få spørre deg hvordan du oppdaget at du var gravid utenfor livmor? Var det mistanke, eller tilfeldig at du fant det ut? Dette er jo noe av det nygravide frykter, jeg også selvfølgelig :( Håper alt går bra med deg!
Fant det ut på ul. Er ijennom ivf forsøk så er vanlig da med tidlig ul. var da 6+6 på mandag da det ble oppdaget, såg ingenting i livmor på ul men i egglederen. Fikk da cellegift. To dager etter hadde hcg nivået bare økt så fikk en ny dose cellegift på onsdag. Fredag hadde hcg nivået nok en gang bare økt så da ble det operasjon og fjernet venstre eggleder på lørdag.

Har hadd en tøff uke :/ unner ingen det samme.

Går bedre med meg nå, men har litt vondt og er litt oppblåst av luft enda..

Back
Topp