Bekymret...

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Her har alle symptomene plutselig forsvunnet. Ingen murringer/stikkinger på 2 dager. Er ca 5 uker på vei bare. I tillegg har jeg hatt kjempe løs mage i flere dager. Føler meg ikke gravid lenger. Jeg blør ikke noe enda. Håper det ikke dette ender med 4 sa på rad.

At du ikke kjenner noe betyr ingenting. Mange går gjennom en hel graviditet uten en eneste plage. Jeg var selv løs i magen et par dager nå, og det er visst helt vanlig. Nå har det snudd, så nå er jeg i stede forstoppet. Så lenge du ikke har sterke smerter eller store blødninger, trenger du nok ikke være bekymret:)

Det roer meg :) takk. Har så veldig lyst at det skal gå bra denne gangen! Skal heldigvis på tidlig ul i slutten av måneden. Håper å få se noe da :)

Her varierer det fra dag til dag! Noen dager er jeg i toppform, andre dager kommer jeg meg knapt på jobb :p

Magen min rumler i ett selv om jeg ikke er sulten. Veldig irriterende, spesielt om natten og jeg ikke får sove da.

Uff, jeg MÅ unngå å bli sulten. Da blir jeg så ufattelig kvalm!

Jeg hadde og veeeldig løs mage tirsdag og onsdag. (Oppdagen graviditeten på tirsdag). Men første gangen jeg gikk gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn forsterket luktesans en liten uke rundt uke 3/4. Etter at den forsvant var det ingenting som tydet på at jeg var på tjukken. :)

Trenger ikke bekymre deg :) jeg har ingen symptomer.
Og ei venninne av meg fant ut her om dagen at hu var gravid, dro til lege for å sjekke å da viste det seg at hu var 17 og en halv uke på vei :p ingen symptomer eller noe hadde hu hadd..

Symptomene fine forsvant brått også! Er litt bekymret selv, men de kommer nok slående mot meg snart igjen :p

Har heller ikke noe særlig med symptomer. Litt trøtt og sliten og tidvis kvalm. Ellers merker jeg ikke mye. 6+1 i dag

Æ har 3 svangerskap ifra før å har aldri hatt nå symptomer :) va 15 uka før æ fant ut nåkka sist :)

Her har alle symptomene plutselig forsvunnet. Ingen murringer/stikkinger på 2 dager. Er ca 5 uker på vei bare. I tillegg har jeg hatt kjempe løs mage i flere dager. Føler meg ikke gravid lenger. Jeg blør ikke noe enda. Håper det ikke dette ender med 4 sa på rad.

Det betyr bare at kroppen din begynner å vende deg til hormonene, lyt det.

Når det gjelder SA/MA, hormonene begynner ikke å synke før man begynner å blø, så mangel på symptomer er ikke tegn på ny SA

Svangerskap er veldig forskjellige, men dersom man går i frå å ha mange symptom til å i løpet av et par dager ikkje ha noken, kan det vere greitt å oppsøke lege. Det er faktisk betre å vere litt hysterisk og bekymra, enn å ikkje vere det..

Mine symptom forsvann heilt då eg hadde MA. Gikk frå å vere kjempedårlig til å føle meg veldig frisk. Gikk i nesten tre veker og var superenergisk og frisk. Kvalmen var plutselig heilt vekke.. forstod den gong ikkje kva som var i ferdi med å skje før eg begynte å blø..

Back
Topp