Bekymret...

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er bekymret for om det er liv laga inni magen. Jeg føler jeg leser om så mange som har hørt hjertelyd, og vært på tidlig ul. Jeg har ikke hatt noen av delene. Ikke kjent mini heller :( jeg er ikke kvalm lengre, av og til brekker jeg meg da. Er trøtt, drømmer utrolig mye, og må stå opp om natten for å tisse. Klarer ikke kjenne livmoren, har myyye ekstra polstring ;) Kjenner jeg nesten ikke klarer ventw til neste fredag og jordmor besøk ;) Håper hun lytter etter lille ;) ble litt langt dette...

Hvordan er deres form?

Skjønner det godt, er litt ekstra bekymra denne gangen pga jeg mistet sist, men nå har jeg roet meg ned etter mange ganger hørt hjertelyd og sett på ul :) Formen er egentlig helt fin... Er trøtt, innimellom litt kvalm, men er bedre! Livmora vokser for hver dag, kjennes godt for å si det sånn! Nå er dette min 3, så rekner med at det vokser fort av den grunn og :) Drømmer og mye rare greier hehe Vi får satse på at alt er bra inni magen din og :) :)

Sånn følte jeg det forige gang... Så skjønner hvordan du føle det. Men det er like normalt å ikke ha så mange symptomer som å ha :) slapp av og nyt at du slipper kvalmen og andre plager ;)
Klæm

Jeg har aldri hatt særlig til symptomer jeg, og her er det hvertfall liv :) I de aller fleste tilfellene går det jo bra, selv om det ikke alltid like lett å høre på. Lykke til! :)

Jeg har det på samme måte som deg.. Ikke vært på UL, men vært hos jordmor som lyttet etter hjertet i uke 13. Det var visst for tidlig, for hun fant den desverre ikke. Sier at jeg ikke skal bekymre meg, for det kan hende at morkaken ligger foran, og derfor blir ekstra vanskelig å høre hjertelyden, men en mor bekymrer seg jo såklart for den lille.
Er også nesten symptomfri nå, så er vanskelig å tro på at det er noe der inne...

Vi får krysse fingrene og håpe at alt er som det skal være der inne i hulen <3

Jeg har det på samme måte som deg.. Ikke vært på UL, men vært hos jordmor som lyttet etter hjertet i uke 13. Det var visst for tidlig, for hun fant den desverre ikke. Sier at jeg ikke skal bekymre meg, for det kan hende at morkaken ligger foran, og derfor blir ekstra vanskelig å høre hjertelyden, men en mor bekymrer seg jo såklart for den lille.
Er også nesten symptomfri nå, så er vanskelig å tro på at det er noe der inne...

Vi får krysse fingrene og håpe at alt er som det skal være der inne i hulen <3

Ja, vi får gjøre det ;)

Så lenge du ikke har hatt noe blødninger så har du ikke grunn til bekymring. Bebi stortrives nok i sin lille hule i magen din:)

jeg har ik kjent noe liv i magen enda, kanskje for tidlig hmmm.
dette blir mitt 3 svangerskap de sier at man kan kjenne tidligere da,men ikke her nei.....
får vel bare vente på at nurket skal gi tegn.

har hørt hjertelyd å tidl.ul så vet jo at det er noe der.

Jeg er bekymret for om det er liv laga inni magen. Jeg føler jeg leser om så mange som har hørt hjertelyd, og vært på tidlig ul. Jeg har ikke hatt noen av delene. Ikke kjent mini heller :( jeg er ikke kvalm lengre, av og til brekker jeg meg da. Er trøtt, drømmer utrolig mye, og må stå opp om natten for å tisse. Klarer ikke kjenne livmoren, har myyye ekstra polstring ;) Kjenner jeg nesten ikke klarer ventw til neste fredag og jordmor besøk ;) Håper hun lytter etter lille ;) ble litt langt dette...

Hvordan er deres form?

Jeg fikk heller ikke hørt hjertet før jeg var på kontroll i rundt uke 17-18 på min første.. har heller aldri hatt tidligere ul.. og det kan ta tid før man skjønner at det er barnet man kjenner, og ikke luft :P men resten av dette du beskriver er veldig likt åssen jeg har det nå (av "plagene") :P jordmor kommer nok til å finne hjertet når du skal dit neste gang ;)

takk for fine ord alle sammen ;) hadde ikke hørt eller kjent noe til jentungen heller når jeg gikk med henne før oul. hadde da morkaken foran, så kan jo hende jeg har det nå også?? gleder meg til fredag uansett ;)

Back
Topp