Borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så fælt å gå slik å være bekymret
Jeg kan desverre ikke gi deg noe godt svar på det du lurer på, men kan sende deg en trøstende klem![]()
Dersom jobben ikke kan tilrettelegge for deg så får du be legen din sykemelde deg da til de har klart å få rettelagt.Takker for klemmen!
Føler at jeg er en klagende, hysterisk gravid, når jeg tar opp dette på jobb.
Har etterspurt verneombud for å avklare om dette (og andre kjemikalier, som bly) kan være skadelig for meg eller ikke, men får null respons. Hadde jeg fått bekreftet at det var trygt hadde det jo ikke vært noe problem!
Men kom over artikkel hvor det stod om maling, spraylakk osv, og at dette kan gi fosterskader. Og det rykket jo i nesen min over denne lukten/gassen, så helt heldig kan det jo ikke være? Man kan jo såvidt male møbler osv. når man er gravid...
Lege og jordmor visste lite om dette, men legen har til og med skrevet at det må tilrettelegges. Noe som ikke blir gjort.
Synes det er så ille å føle at jeg skader barnet ved å være på jobb, særlig med tanke på at det faktisk kan være tilfelle. Hva kan jeg gjøre for å bli hørt?
Andre som jobber med kjemikalier her?
Jeg trodde at hvis d ikke var mulighet for tilretteleging skulle du permiteres m/lønn.. D har vertfall sykebil personell... Der kan ikkje arbeidet gjørs noe med liksom.. Prøv å google, mener jeg har lest noe slikt et stedlykke til...
Sent from my ST18i using BV Forum