Bekymret...

K <3 tærten

Flørter med forumet
Sliter med helt ekstreme menssmerter i ryggen spesielt og litt i magen. Så redd det går galt. Var på sjekk hos gyn i dag og der var det to hjerteslag, og hun mente det kunne være ligamentsmerter. Jeg klarer likevel ikke å roe meg ned med at dette ikke er begynnelsen på en SA :(

Åh, blæ.. Ekkelt å gå rundt og være redd! Krysser fingrene for at det bare er ligamentsmerter!! :)

Hvis det er noen trøst er vi flere med de smertene. Stort sett går det bra, så vi må bare tenke positivt og ikke slite oss ut med bekymringer. :) selv om ikke det alltid er like lett da.

Takk... Jeg fikk ny kontroll til onsdag heldigvis. Sliter med å roe meg med at det ikke er noe da dette er et risikosvangerskap og jeg som sagt er så redd det er begynnelsen på noe. Men jeg er veldig slank fra før og gyn mente jeg jo hadde MYE baby i magen så det er store endringer for kroppen min og mye som skal strekkes og flyttes litt på. Håper hun har rett!

Er nok bare ligamentsmerter:) Har hatt noen sinnsyke strekninger selv, kjempevonde! Har også vært veldig bekymret, men de har alltid roet seg etterhvert, og ingenting blod har vist seg. Er det en begynnende spontanabort, tror jeg man hadde sett blod kort tid etter smerter(som for de fleste vil øke i styrke). Jeg begynte å se blod bare 15 minutter etter at murringene startet da jeg mistet i august. Men er jo ikke dønn likt for alle, men jeg tenker at om strekkingene roer seg, og blod ikke er å se, så var det ligamentsmerter:)

Takk for støttende ord. Var på ny kontroll i dag og fortsatt to hjertelyder <3<3
Livmorhalsen min var lang og lukket og hun kunne ikke se noen grunn til at det er noe galt nå.
Håper så inderlig dette går bra!

Back
Topp