Bekymret...

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Hei. Jeg er litt bekymret for at noe ikke er slik det bør være..magen min har de siste 2 dagene plutselig virket slapp helt nederst, rett over trusekanten.. er dette vanlig?

har termin i morgen.

slapp?? kjenner du liv da eller?

Han har ikke festet seg skikkelig da? Hører folk si magen "forsvant" den dagen hodet festa seg.....

Ja, kjenner liv. men ikke like mye som før, kjenner mest på kveldstid

Ta å ring føden du, d trenger strengt talt ikke være noe, men tror du skal ringe, om ikke annet for å høre om de mener d er normalt, har hørt om at magene faller, d gjorde mine også, men ble aldri "slapp"

sist jeg var på kontroll for 2 uker siden så hadde ikke hodet festet seg. Så kan kanskje være at det har festet seg nå som du sier.. men vet ikke, har aldri gått gravid før.. så blir ganske så usikker på hva det kan være:S

Når jeg tar på magen neders så kan jeg vel sammenligne det med "kjærlighetshåndtak" :P kjennes veldig mykt ut

Syntes du skal ringe jeg altså...

Jeg ville også ringt, funnet ut at det er bedre å ringe enn å lure:-)

Fått time hos jordmor i morgen tidlig, så får hva se hva henne sier tenker jeg. Så skal jeg gi en oppdatering på hva det er:)

September21 skrev:
Fått time hos jordmor i morgen tidlig, så får hva se hva henne sier tenker jeg. Så skal jeg gi en oppdatering på hva det er:)

Sniker litt jeg ;)

Jeg hadde eksakt det, man kan nesten knipse så bare rister det :P
 heeeeelt normalt fikk jeg beskjed om, pga hodet fester seg,å magen synker jo mer å mer. Pluss at jeg hadde en del kg ekstra :P så det i tilegg. Syns det var kjempe ekkelt selv, men det er helt ufarlig :D

Hehe.. da høres det ut som det ikke er bare meg! Men synes det bare var litt merkelig at magen hele tiden har vært ganske stram og fast, men plutselig har den blitt litt slapp og rar hel nederst mot trusekanten. Får bare håpe dette er tegn på at fødselen er rundt hjørnet:)

September21 skrev:
Hehe.. da høres det ut som det ikke er bare meg! Men synes det bare var litt merkelig at magen hele tiden har vært ganske stram og fast, men plutselig har den blitt litt slapp og rar hel nederst mot trusekanten. Får bare håpe dette er tegn på at fødselen er rundt hjørnet:)

Heheh, er helt vanelig vettu. Jeg fikk samme reaksjon :P

Var hos jordmor i dag, og dette var visst helt normalt. Dette skjedde nødvendigvis ikke med alle. Men hode til babyen hadde synket enda litt siden sist kontroll og i tillegg til at jeg har en del vann i kroppen så er dette grunnen til at magen nå kan kjennes litt mykere å ta på. Så alt var visst slik som det skulle:)

Det var bra! Godt og få det sjekket :)

Så bra :D DA kan du slappe av å ta det med  ro ang det vettu :D

Visste det var nrmalt å ikke farlig ;) bare ubehagelig :P

Back
Topp