Bekymret!

Jeg blødde ikke mye. Men har hørt om mange som har gjort det. Ei jeg kjente visste ikke at ho var gravid før ho var 3 mnd på vei fordi hun hadde hatt "mensen" :P

Det er så utrolig lett å bekymre seg når en gravid - spesielt i begynnelsen!

Da jeg var gravid med nr,1 hadde jeg en del rosa utflod i ukene etter positiv test. I andre trimster, ukene etter O.UL hadde jeg et par tilfeller med MYE blod, og da snakker jeg mer enn værste mensendag altså. Jeg hadde ømfintlige slimhinner, var det som gjorde det. Helt ufarlig!

Håper alt er bra med deg og, og at du blir betrygga etter legetimen imårra! Lykke til!

Okei. Ja har lest om flere som har hatt det. Jeg vil ikke si at den blødningen jeg har nå er stor, langt fra vanlig mensen, og det kom litt koagulert blod her tidligere (sorry detaljene), men nå har det hold pp ei stund igjen. Så blødninga er ikke der hele tida, kommer bare innimellom, og det holder med et liite truseinnlegg.

Da er det bare et par timer igjen til at jeg skal til legen. Håper virkelig det ikke er no humbugg. Har skrivi ned hele "blødningsfasen" denna uka. Etter SA gikk det 5 uker til jeg fikk mensen igjen, så kanskje kroppen trur at det er tid for det igjen, siden jeg er skulle hatt den denna uka? Anyway. Skal skrive her hvordan det gikk, når jeg er kommet hjem. Huff, gruer meg sånn smått tell detta besøket...

Lykke til** Det går nok bra :-) Krysser fingrene for deg

Da hadde man vært hos legen. ikke at jeg blei veldig mye klokere, men fikk samme beskjeden som ei anna ei som har kommentert her, og en del andre, at det er helt normalt med små blødninger tidlig. Jeg skal tilbake om en måned da, for ny kontroll, håper spiren sitter da! fortsatt små blødninger her, men ingen smerter og det er jo veldig bra! Ü Så får bare vente i spenning!

Flott at du fikk ny kontroll og oppfølging. Skal du evt. måle hcg- nivået for å se om det stiger slik det skal? 

Masse lykke til :)

Jeg tenkte å se det an litt. Skal se om denne blødninga/spottinga gir seg, hvis ikke, så trur jeg at jeg skal ringe legekontoret i neste uke å høre. Og gir ikke blødninga seg, så blir jeg å ringe gyn. på sjukehuset forklare saken og høre om jeg kan få en time der! :) Om ingen andre har no tips å komme med? :) Tar gjerne i mot det.
Har merka et par tre ganger litt ubehag i skjeden i dag, men det er vel kanskje ikke så uvanlig? Var litt spesielt, ikke merka det før.. jeg har jo mange av graviditetstegnende enda, og sist gang så forsvant dem ei stund før SA skjedde. Denne kroppen ass, er ikke lett å skjønne seg på den bestandig..

Back
Topp