Bekymret...

Løkkimi3

Blir kjent med forumet
Jeg har omtrent ingen symptomer....
Blir pittelitt kvalm innimellom, ellers ingenting..

Er det dårlig tegn?

det er ikke uvanlig...noen har ingen,lite eller masse symptomer, men har du tatt en test da?

Jada, testen viste gravid :)
Hadde mensmurringer rundt da jeg skulle ha mens, men de er forsvunnet også!

tror ikke det er noe problmen..mange går lenge uten symptomer....mange får det seinerer

Neida, det er ikke nødvendigvis et dårlig tegn,
Mange går gjennom svangerskapet med få andre symptomer enn at magen vokser.
Så du er nok bare en heldig som slipper unna.
(selvom jeg skjønner bekymringen din)

Det er helt normalt å ikke ha symptomer. Og det er ikke for sent ennå.. Tror kvalmen kom 6+2 sist hos meg:)

Jeg har heller ikke noe særlig symptomer, en liten kvalmebølge i ny og ne bare. Forrige gang merket jeg ingenting før i uke 6 eller 7. Tror det meste er normalt så tidlig. 

Jeg kjenner heller ingenting til graviditeten. Jeg er også bekymret, men kan ikke annet enn å tenke positivt og framover! ;) Lykke til!

Jeg har noen dager med MASSE symptomer (som idag...) og andre dager (som i går) da jeg ikke kjente noe som helst. Skjønner bekymringen din, men det er nok ingenting å være redd for skal du se =)

Takk, dere er skjønne emoticon

Ble ganske så beroliget nå, er alltid godt å vite at flere har det likedan!

Så jeg får heller nyte det enn å bli bekymret (skal prøve hvertfall!)

Klem

Så bra at du er beroliget, for ubehagelige symptomer er noe du skal være glad du slipper unna....  :D hvis de kommer så kommer de tidsnok skal du se :D nyt det!!  :D

Goklem fra Trrolla

For en herlig gutt Trrolla :)

Jeg får nyte min symptomfrihet, om noen dager kan jeg være knalldårlig og lengte tilbake til dagen i dag hehe :)

ÅÅhh, tusen takk!
Får fikse meg ett nytt ett, er jo faktisk blitt stoooor gutt nå :) hehe

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer de 3 første månedene. Husker jeg var veldig bekymret, gikk å ventet på kvalmen osv, men på ul i uke 11 var det en liten krabat som beveget masse på seg;0)

3 mndr uten symptom høres deilig ut! Hvertfall når alt er topp med lille spire :)

Nyyyyyt at du ikke er kvalm, uggen, trøtt og hormonell.. 

Jeg gikk hele forrige svangerskap uten noen andre symptomer enn voksende mage. Det var vidundelig!! Nå er jeg ingenting annet enn kvalm og groggy hele tiden. Det er grusom. 

Løkkimi3 skrev:

Er det dårlig tegn?

Jeg er helt lik deg der, og hadde heller ingenting med førstemann!
Ingenting å bekymre seg over! Nyt det

Takk takk

Usynlig skrev:

Løkkimi3 skrev:

Er det dårlig tegn?

Jeg er helt lik deg der, og hadde heller ingenting med førstemann!
Ingenting å bekymre seg over! Nyt det

Back
Topp