Bekymret...

x1xtonje07

Forumet er livet
Sambo var på fest i går, og han pleier å skrive noen meldinger i løpet av kvelden. Jeg la meg ca klokken elleve, og da ringte han meg for å si god natt, og så skrev han en melding klokken halv to. Da skrev han at han skulle skrive en melding når han var på vei hjem. Klokken fire våknet jeg av Filip, og skrev en melding til sambo om han tenkte seg hjemover snart, men fikk aldri svar på meldingen, så jeg tenkte han hadde det så gøy at han glemte å sjekke telefonen. Da jeg våknet i dag hadde jeg fremdeles ikke fått noe melding tilbake, og da jeg kom ut i stuen (han legger seg alltid der når han har drukket), var han ikke der heller!! Dette har aldri skjedd før, at han ikke har kommet hjem etter å ha vært ute... er skikkelig bekymret for at noe har skjedd han nå!! Har prøvd å ringe han, men mobilen er tydeligvis slått av... Han hadde også med seg bilnøklene, så vi kan ikke kjøre ut til der han var på fest i går og høre om han fremdeles er der...

Vet ikke om jeg skal være sint eller redd - utrolig dårlig å ikke gi beskjed om han bare har kubba der ute, men tenk om det har skjedd han noe da...! [&:]

Det der har skjedd noen ganger med saboeren min (han har altid festet hardt og var ikke helt vant til å ha noen som ventet på han hjemme) skal sies at jeg var redd mens han var borte og tiltet i vinkel når han kom hjem. og det har ikke skjed noe mer nå for å si det sån. (fordet om han kommer sent hjem, men så lenge han ikke sover på nachspillet er det greit)

Han sover sikkert på en sofa, det er derfor han ikke tar telefonen, sikkert ikke noe som har skjed. men jeg vet hvor bekymret og redd man blir, skikkelig unødvendig!

Gjør det helt klar for han at det er uakseptabelt av en voksen mann å ikke gi beskjed, når han ikke klarer å komme seg hjem.

klem til deg, alt er nok bra[:D]

Dette har bare ikke skjedd før, så er nok derfor jeg er bekymret.. som du sier - han har nok bare sovnet på en sofa. Irriterende det og da, for nå blir jo jeg hjemme alene med barna i hele dag!! [:@] Han skal nok få høre det når han kommer hjem ja - det aksepterer jeg ikke i det hele tatt!

Da har jeg funnet ekstranøkkelen til bilen, og så skal jeg ta med barna en tur på kjøpesenteret og så til mine foreldre, og så får sambo bare ha det så godt om han kommer hjem til låst dør.. hehe.. så nå at han hadde lagt igjen husnøkkelen hjemme [:D] Litt slemt sikkert, men gidder ikke sitte her hjemme og vente på at han skal komme hjem, så får han seg en liten lærepenge også [;)]

ORIGINAL: tonje07

Da har jeg funnet ekstranøkkelen til bilen, og så skal jeg ta med barna en tur på kjøpesenteret og så til mine foreldre, og så får sambo bare ha det så godt om han kommer hjem til låst dør.. hehe.. så nå at han hadde lagt igjen husnøkkelen hjemme [:D] Litt slemt sikkert, men gidder ikke sitte her hjemme og vente på at han skal komme hjem, så får han seg en liten lærepenge også [;)]

Han har sikkert blekka ut, hadde det skjedd noe hadde du sikkert fått beskjed på en eller annen måte. [:)]

Mega dårlig gjort! De kan ta litt hensyn til oss som sitter heime og ventar! Dei veit jo godt at me blir bekymra da!  Får håpe at det ikkje er noko gale da, og at han berre ligg og sover ein stad. Er det ikkje nokon andre du kan ringe, som var på samme fest? For å få bekrefta henn han er?

Fikk melding av han i sted.. han hadde sovnet på festen ja. Han våget seg til og med å spørre om jeg kunne hente han, men ikke f*** om jeg gidder å kjøre to mil for å hente han [:@] Så han kommer nok ikke hjem før sent i kveld kan jeg tenke meg, siden det ikke går noen busser eller noe der han er[&:] jaja.. vi har ihvertfall kost oss på kjøpesenteret i dag.. har ikke fått kjøpt noe da, siden det er sambo som har penger for tiden... men vi fikk se verdens minste enmanssirkus, noe Emily synes var veldig gøy [:)] Takk for oppløftende ord jenter!! Nå er jeg bare irritert [:@]

Ja det er det jeg og har tenkt på i dag!! Hva hadde han sagt om jeg ikke hadde kommet hjem etter en fest?? Han hadde blitt rimelig forbanna ja..!! Nå har han endelig kommet hjem.. han lekte litt med Emily før han slukna på sofaen... blir så irritert nå..!! Han kan ikke gjøre sånne ting nå når vi har to barn!! Forstår ikke hva han tenker på.. han har ikke sagt et ord til meg siden han kom hjem heller. Merkelig oppførsel...

Hmm...sambo har ikke snakket til meg enda han... spurte han i sted om han i det hele tatt kom til å snakke til meg i løpet av kvelden, men da sa han at han hadde prøvd å snakke til meg.. men det eneste han har sagt til meg i hele dag er "har Filip sovet lenge?"... var det en måte å tilnærme seg meg på, så var det ihvertfall helt feil... Jeg har ikke giddet å ta opp det at han var vekke hele natt heller, for jeg vet jeg ikke får i gang noen samtale uansett, og da begynner jeg bare å grine og det orker jeg ikke... faen for en dag... hva slags voksne mennesker er ute hele natten uten å si ifra til samboeren som sitter hjemme med to barn da?? Og ikke prøver å si unnskyld engang og prøve å forklare seg?? Lurer nesten på om han har skyldfølelse for noe jeg nå... at han har gjort noe han ikke burde ha gjort på den festen...

Er slitsomt når det er sann,han har nok sikkert bare litt skyldfølelse for at han ikke kom hjem eller skrev en ml..  håper det ordner seg for deg og at du får en mye bedre dag i morgen..[:D]

ja men det rare er jo at han ikke sier det!! han pleier ikke være sånn som dette, så det er vel derfor jeg lurer.. men vil ikke spørre han heller, for da blir han bare sur, og det orker jeg ikke i kveld... får vel vente og se om han tar initiativ til å prate, ellers så legger jeg meg bare snart. gikkder ikke stresse [8|]

hva skjedde så???????????????

Back
Topp