x1xtonje07
Forumet er livet
Sambo var på fest i går, og han pleier å skrive noen meldinger i løpet av kvelden. Jeg la meg ca klokken elleve, og da ringte han meg for å si god natt, og så skrev han en melding klokken halv to. Da skrev han at han skulle skrive en melding når han var på vei hjem. Klokken fire våknet jeg av Filip, og skrev en melding til sambo om han tenkte seg hjemover snart, men fikk aldri svar på meldingen, så jeg tenkte han hadde det så gøy at han glemte å sjekke telefonen. Da jeg våknet i dag hadde jeg fremdeles ikke fått noe melding tilbake, og da jeg kom ut i stuen (han legger seg alltid der når han har drukket), var han ikke der heller!! Dette har aldri skjedd før, at han ikke har kommet hjem etter å ha vært ute... er skikkelig bekymret for at noe har skjedd han nå!! Har prøvd å ringe han, men mobilen er tydeligvis slått av... Han hadde også med seg bilnøklene, så vi kan ikke kjøre ut til der han var på fest i går og høre om han fremdeles er der...
Vet ikke om jeg skal være sint eller redd - utrolig dårlig å ikke gi beskjed om han bare har kubba der ute, men tenk om det har skjedd han noe da...! [&:]
Vet ikke om jeg skal være sint eller redd - utrolig dårlig å ikke gi beskjed om han bare har kubba der ute, men tenk om det har skjedd han noe da...! [&:]