Bekymret...

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
i natt opplevde jeg den verste smerten i magen jeg noen gang har hatt..
satt meg på do for å se om det hjalp, mens jeg satt der ble jeg kvalm, veldig kvalm, og skikkelig svimmel..
ropte på sambo og ba han komme med litt og drikke.. det var utrolig ekkelt.. så ingen ting nesten.. hadde så vondt i magen at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...

etter 30 minutt eller noe gikk det over..
ikke noe blod eller noe, bare veldig sterke smerter..
hadde dere ringt legen?
Noen som har opplevd lignende?

Jeg har jo kjent babyens bevegelser av og til, og igår kveld kjente jeg h*n mye.. har prøvd å kjenne etter idag og og trooooor kanskje jeg kjente noe idag tidlig men aner ikke...

For din egen ro, så syns jeg du skal prate med legen. Ekkelt å gå å være usikker og bekymra [&:]

Innom fra januar!

Jeg har og hatt sånne smerter denne uka, to netter har jeg våknet. Kaldsvetta, kvalm, skjelven i beina og skikkelig sterke menssmerter. Tror det er livmoren som strekker seg. Ta kontakt med jm/lege om det fortsetter.

Jeg har ikke hatt smertene de siste nettene - heldigvis.

Ååå som å skulle ha vært meg på natt til onsdag...Trodde aaaalt skulle komme ut...Pressa skikkelig[:(]

Kom litt blod da, men det var før smertene kom...Akkurat da skulle jeg ønske sambo var der[:(]

Men ja, bedre å ta en tlf for mye til legen...Bare for så å høre...Du kommer sikkert til å gå og uro deg...Så ring...

Alt bra med nurket her...[:)]

Og så får du holde senge, så får samboern din ta seg av lille skatt...

Men utifra smertene kan det høres ut som voksesmerter...

Takk for svar alle sammen...
Kan ikke huske å ha disse smertene med snuppen..
men ingen blod tar jeg som et godt tegn hvertfall... [:)]
Sambo har ringt 3 ganger idag og spurt hvordan det går.. hehe
og spurte om ikke jeg kunne ringe legen og høre, så jeg skal ringe når de åpner igjen etter sin meeegalange pause... [8D]

Ditta har eg også opplved for noen uker tilbake! Var frykteig vondt!

Men om du er bekymra, så ring til legen å høre om du kan få en skjekk? hvertfall ringe å høre ka du kan gjør[:)]

om du er usikker så er det bedre å ringe legne å få en kontroll
enn å gå å uroe deg

høres ut som blodsukker fall eller blodtrykksfall...
bare sørg for at du spiser gjevnlig, med mellommåltider.
har opplevd det ofte...
blir BKK (bleik kald og klam) samt kvalm då...
hjelper at jeg sitter meg ned og får i meg noe drikke og noe mat. så går det sikkert ikke bare 10 minutter en gang så er jeg helt i fin form igjen...

også pleier jeg å få vondt i magen når jeg ikke har spist på en stund...

ORIGINAL: turteldue

har opplevd det ofte...
hjelper at jeg sitter meg ned og får i meg noe drikke og noe mat. så går det sikkert ikke bare 10 minutter en gang så er jeg helt i fin form igjen...

hmm.. men midt på natten?

ORIGINAL: Knottet2

har opplevd det ofte...

faktisk...
står opp for å gå på do..
og skal reise meg igjen, klarer å karre meg ut til kjøkkenet...
for å få i meg mat og drikke.. og sitte i en liten stund...
før jeg legger meg igjen... pleier å sove veldig godt etterpå...

ORIGINAL: HøstVinterMamma

For din egen ro, så syns jeg du skal prate med legen. Ekkelt å gå å være usikker og bekymra [&:]

helt enig... jeg hadde sånne syke smerte tak ofte med jentungen men jeg snakket med legen de første gangene det skjedde jeg men det var ikke farlig da....

ORIGINAL: Knottet2

har opplevd det ofte...

faktisk...
står opp for å gå på do..
og skal reise meg igjen, klarer å karre meg ut til kjøkkenet...
for å få i meg mat og drikke.. og sitte i en liten stund...
før jeg legger meg igjen... pleier å sove veldig godt etterpå...

hmm, kanskje jeg får prøve en skive neste gang jeg våkner.. kan ikke huske en natt uten at jeg ikke våknet og måtte på do eller noe.. og er jo som regel litt sulten da...

Ringte legevakten isted for har hatt litt vondt nå.. han sa at jeg skulle ringt inn i natt når jeg hadde vondt for man skal IKKE ha sånne smerter..
så jeg skal inn nå kl 18...

Lykke til:) Håper du får noe som hjelper på magevondten, og at det er helt ufarlig!

Jeg hadde stadig magevondt med førstemann, og har hatt det et par ganger hittil også. Men for min del har det vært luft og fordøyelses-smerter, noe så inn i gleden også ! Sist jeg hadde det, så fikk jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av ! Det gjorde kjempevondt i 20-30 min, før jeg klarte å rette meg opp litt å sette meg på do. Da kom alt ut etterhvert og jeg ble bedre. Bruker gjerne å få dette en stund etter jeg har lagt meg.. Hvis det er slike smerter så er det såå vondt, å jeg aner ikke hva du kan gjøre for å slippe unna [&o]

jeg har og hatt driiitvondt i magen for tida, helt nede, og oppover ved nyrene på en måte... spes på nettene når jeg må veldig tisse og reiser meg opp å sånn... men jeg tenker at det bare er sånne ligament smerter eller sånt opplegg....

*god bedring*

Huff, det hørtes skikkelig skummelt ut[&:] Godt du ringte legen og fikk komme inn! Håper alt er bare bra med den lille babyen din, og at du slipper å oppleve sånne smerter igjen![:)]

Alt var bare bra med lille babyen! 140 slag [:)]
Det var nok tarmene mente han.. så jeg fikk bare se det ann og komme tilbake hvis det fortsatte og gjøre vondt..

Phuu... Lettet [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Jeg hadde stadig magevondt med førstemann, og har hatt det et par ganger hittil også. Men for min del har det vært luft og fordøyelses-smerter, noe så inn i gleden også ! Sist jeg hadde det, så fikk jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av ! Det gjorde kjempevondt i 20-30 min, før jeg klarte å rette meg opp litt å sette meg på do. Da kom alt ut etterhvert og jeg ble bedre. Bruker gjerne å få dette en stund etter jeg har lagt meg.. Hvis det er slike smerter så er det såå vondt, å jeg aner ikke hva du kan gjøre for å slippe unna [&o]

vet du, du kunne ikke beskrevet det mer nøyaktig på slik jeg hadde det i natt! Grusomt var det! ropte på sambo da jeg satt på do for jeg ble så svimmel, trodde jeg skulle svime av.. svettet og alt..

Legen mente det var tarmene ja, så jeg skulle følge med o komme inn igjen hvis det ble verre eller fortsatte og gjøre vondt..

jeg vet heller ikke hva man kan gjøre for å bli kvitt det.. spiser vi feil?

Back
Topp