Bekymret..

MissLindi

Betatt av forumet
Jeg har sånne difuse smerter i underlivet. Har hatt det i over en uke. Kjennes nesten ut som sånne smerter som når man har eggløsning, bare at de er konstante, mye sterkere og lenger ned. Lurer sånn på hva det kan være. Har ikke vært hos gyn etter fødsel. Hva om det er en cyste el noe? Er litt redd jeg.. Tenker jeg bør bestille time hos gyn. Noen her som har hatt noe lignende?

ORIGINAL: faerytale

Jeg kan dessverre ikke komme med noen råd om hva det er, men om man er bekymret så er det mye bedre å få sjekket det ut enn å gå rundt og være urolig!

Sign.. Men er det sånn dirrende følelse? Litt sånn sammentrekning-aktig? Husk at livmora skal jobbe seg tilbake og det kan jo være at det går saktere hos noen![:)]

Mere takvise smerter. Vanskelig å forklare. Får det spesielt i forbindelse når jeg tar knipeøvelser. Kan jo være muskulært. Eller at livmora jobber seg tilbake.
ORIGINAL: MariSafari

Jeg kan dessverre ikke komme med noen råd om hva det er, men om man er bekymret så er det mye bedre å få sjekket det ut enn å gå rundt og være urolig!

Sign.. Men er det sånn dirrende følelse? Litt sånn sammentrekning-aktig? Husk at livmora skal jobbe seg tilbake og det kan jo være at det går saktere hos noen![:)]

ORIGINAL: MissLindi

Mere takvise smerter. Vanskelig å forklare. Får det spesielt i forbindelse når jeg tar knipeøvelser. Kan jo være muskulært. Eller at livmora jobber seg tilbake.
ORIGINAL: MariSafari

Skjønner, men samtidig ikke opplevd det.. Jeg tror jeg hadde tatt en tlf imorgen hvis det ikke gir seg:)

Itillegg er jeg kvalm.. kommer og går.. Tenker litt på om jeg er gravid, men jeg husker ingen sånne smerter i eggstokkområdet sist gang.

jeg hadde noe lignendes i første tre mnd da jeg var gravid:)

oi :) sånn hadde jeg det i begynnelsen av graviditeten iallefall :)

Oi oi oi.. håper egentlig det er det, for har gått å bekymret meg mye disse dagene. Får ta en test i morgen da..

wiiiii, så spennende da... må prøve og få oppdatert oss nyskjerrighøner her inne da [:)]
Lykke til[;)]

Ja skal holde dere oppdatert. Litt rart hvis jeg er gravid og for jeg ammer sinnsykt mye, både dag og natt. Har ikke fått mensen tilbake heller. 3 mnd og 3 uker siden fødsel nå. Men amming er jo ikke 100 prosent sikker prevansjonsmetode har jeg hørt. Så vi får se.. Kan minnes at jeg faktisk hadde noen slike stikkesmerter sisst da jeg ble gravid, men kan ikke huske at de kom så tidlig. For hvis jeg er gravid må det i såfall være i en veldig tidlig fase..

ORIGINAL: Lussa88

wiiiii, så spennende da... må prøve og få oppdatert oss nyskjerrighøner her inne da [:)]
Lykke til[;)]

ORIGINAL: Lussa88

Lykke til[;)]

SIGN!! [:D]

Sign!

Edit.. Leste videre, ta en test i samme slengen da vel [:)]

mest sannsynlig er det ingenting, men absolutt smart å ta en sjekk[;)]
Hvis det er en cyste så er jo ikke det farlig, men kan bli utrolig vondt har jeg hørt.

Håper det blir bedre fort! [;)]

graviditetstegn kan jo være individuelle fra svangerskap til svangerskap så selv om du ikke hadde det sånn sist så er det ikke umulig[8D]

Back
Topp