Bekymret...

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg klarer ikke slutte å bekymre meg... jeg er så redd for at babyen kan være død inni der...

Klarer ikke tenke på annet... hater å være så bekymra når jeg egentlig ikke har noe grunn til det...

Kan jeg bestille time hos jordmor for å få roa meg ned? skal på ordinær ul om litt over 2uker, men det føles som en eeevighet

hvis du er så bekymret så hadde jeg tatt kontak...

kjenner meg igjen så godt, så ta kontakt med jordmor når du vil.

det er sikkert ikke noe galt, men å gå å være redd hele tiden er ikke bra det heller

Du kan klart bestille time hos jordmor!!!

Men hvorfor føler du det sånn??

Er sikkert ikke noe! ;)

Jeg er bare redd for at de skal syns jeg maser... jeg var på første kontroll hos lege i uke 7, tidlig ul i uke 11, kontroll hos jm i uke 12 også tidlig ul igjen i uke 13...

Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn... jeg er bare så sinnsykt redd for at jeg skal komme på ordinær ul og få beskjed om at det ikke er noe liv inni der... hadde veldig vondt i magen for noen uker siden og da tok jeg en tur innom jm og fikk høre hjertelyden... også skjedde det igjen og da ringte jeg henne og hu sa jeg ikke skulle bekymre meg, men jeg klarer ikke...

Kanskje jeg bare er redd fordi jeg gleder meg så sinnsyykt til å bli mamma og ser at man så fort kan få det rivd ifra seg ved å miste...

ring ned på helsestasjonen i horten på tirsdag, og hør når hilde har tid. hatt hilde nå i 3 svangerskap og er fornøyd med henne. er sikkrt ikke noe galt, er jo dit første svangerskap, hadde det sånn da jeg å. men bare vent snart kommer sparka [;)] men ring ned å hør så slipper du å bekymre deg [;)]

ORIGINAL: MiniGull

Jeg er bare redd for at de skal syns jeg maser... jeg var på første kontroll hos lege i uke 7, tidlig ul i uke 11, kontroll hos jm i uke 12 også tidlig ul igjen i uke 13...

Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn... jeg er bare så sinnsykt redd for at jeg skal komme på ordinær ul og få beskjed om at det ikke er noe liv inni der... hadde veldig vondt i magen for noen uker siden og da tok jeg en tur innom jm og fikk høre hjertelyden... også skjedde det igjen og da ringte jeg henne og hu sa jeg ikke skulle bekymre meg, men jeg klarer ikke...

Kanskje jeg bare er redd fordi jeg gleder meg så sinnsyykt til å bli mamma og ser at man så fort kan få det rivd ifra seg ved å miste...

Du er ikke alene..... har vært borti akkurat dette og er livredd for at det skal skje igjen. Men ikke vær redd for å ta kontakt. De er der for oss. [;)] Men prøv å ikke bekymre deg, det er skjeldent det skjer. Spesiellt nå som vi har kommet såpass langt. (men vet det ikke er lett)

ORIGINAL: leia81

ring ned på helsestasjonen i horten på tirsdag, og hør når hilde har tid. hatt hilde nå i 3 svangerskap og er fornøyd med henne. er sikkrt ikke noe galt, er jo dit første svangerskap, hadde det sånn da jeg å. men bare vent snart kommer sparka [;)] men ring ned å hør så slipper du å bekymre deg [;)]

Jeg har vært innom ei der så jeg har ei fast jordmor der... husker ikke hva hu heter da :P men trur hu hadde krøller og briller... koselig dame iallefall...

Jeg ska ta å spørre om jeg kan få en time... :)

Men hvorfor går du til jm i horten? bor ikke du i holmestrand?

jo nå, bodd her i 2 år, men gikk til henne med 1 mann og flyttet rett etter jeg var der på første kontroll med nummer 2. så spurte henne om jeg kunne gå hos henne nå å, å det fikk jeg lov til [;)] ho sa det ikke hadde no å si om jeg bodde i en annen kommune, har jo fastlegen min å alt i horten. venter bare på å finne oss et hus på nykirke og pusset opp kjelleren her så er vi tilbake i horten[8D]

Hehe... kanskje vi har samme jordmor da ;) ska si ifra til deg hva hu heter når jeg finner ut av det :P hehe... jeg har blitt senil så jeg husker aldri noe lenger :P

Jeg flytter til øvre keisermark :) wooohooo

ring til jm hvis du er bekymret[:)]

Dra til jordmor eller lege, så du kan få høre de herlige hjerteslagene [;)]

ORIGINAL: henriette24!

ring til jm hvis du er bekymret[:)]

Ring jm vist du er bekymret, trur hu vil skjønna da.. Og då får du sova bedre når du har fått høyrt småen[:)] er ikkje bra for deg eller babyen vist du skal gå og bekymra deg heila veien.. Desuten er det bedre å gå der ein gong førmøkje en ein gong folite[;)]

Det er bedre å ringe ei gang for mye enn ei gang for lite!
Det fikk jeg beskjed om [:)]
Så jeg ville tatt en telefon til lege eller jordmor, og snakket med di [:)]
Men så skal du se, alt er kjempe flott med lille babyen inni magen, og da kan du puste lettet ut med good samvittighet [:D]

Lykke til ![:D]

Back
Topp