Bekymret! Skal jeg miste i løpet av uke 7 som sist?!

Mmmills

Betatt av forumet
I går kveld før jeg skulle legge meg oppdaget jeg friskt blod i papiret etter jeg hadde vært på do. Det er ikke snakk om mye, men jeg blir likevel bekymret og begynner å tenke værste scenario. Jeg mistet i løpet av uke 7 i februar og nå er jeg i uke 7+2. Jeg blir lei meg merker jeg, men likevel har jeg hørt at det er nokså vanlig å blø litt gjennom svangerskapet. Eller er det? Jeg trenger sårt råd og noen trøstende ord! :-(

Huff så ekkel følelse :-S det er vanlig med blødninger i svangerskapet. Jeg blødde flere ganger. To ganger var det små blødninger. I uke 12 fikk jeg tre større blødninger, var sikker på at jeg mista, men ul viste et aktivt foster og at det var morkaka som hadde blødd.

Ønsker deg masse lykke til!!

Huff så ekkel følelse :-S det er vanlig med blødninger i svangerskapet. Jeg blødde flere ganger. To ganger var det små blødninger. I uke 12 fikk jeg tre større blødninger, var sikker på at jeg mista, men ul viste et aktivt foster og at det var morkaka som hadde blødd.

Ønsker deg masse lykke til!!
Tusen takk! Det hjelper å høre om solskinnshistorier når det blir slik. :-) Man får i alle fall litt mer håp om at det bare er en bagatell.

har du ikke smerter eller blør mer,så går nok alt bra:) smerter og blod er mer skummelt:)

Skjønner godt det er ekkelt! Men ta å slappe av så godt du kan. Håper og krysser fingrene for at alt er i orden der inne.

Jeg blødde kraftig i 7 uker forrige gang, og det gikk helt fint :)
Lykke til :)

Jeg krysser også fingrene for at det går bra!! ♡

Hvordan går det i dag? Jeg krysser også fingrene for deg, og håper at det er uskyldig blødning ♡
Jeg ligger i senga enda.. :-P Plages litt med kvalme og hvis jeg står opp for raskt blir det fælt. Skulle sove ekstra lenge i dag også da ;-) Så ingen antydning til blod tidligere i morges når jeg stod opp for å gå på do, men det pleier ikke være noe etter man har vært i horisontalen. Det går bra med meg. Jeg er smertelig klar over at det er lite jeg kan gjøre med det om det skulle gå naturens gang. Men jeg prøver å ta det med ro og lytte til kroppen. Takk for omtanken! ♡

Hvordan har det gått idag ?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er godt det da:) sikkert ufarlig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp