Bekymret :S

LykkeLene88

Forelsket i forumet
Jeg er litt bekymret, selvom jeg ikke vet om det er noe grunn til det... Nå har jeg tatt 4 graviditetstester.. 2 på torsdag, 1 på søndag og 1 i dag.
Også leser jeg mye om alle dere som graviditetsstreken popper opp før den andre eller at testen blir sterkere og sterkere etter som hcg nivået øker..
Men det har ikke skjedd med meg, alle testene har vært tydlige, men like svake, har ikke blitt sterkere med tiden, og nå skal jeg være 5 uker på vei.. 
Alle testene er kjøpt samtidig fra billigtester.no, så er litt usikker på om det kan være at bare dette fargepulveret er litt svakere i den produksjonen av tester.
Hva skal jeg gjøre? 
På apoteket sa hun at jeg ikke skulle tenke på det, en strek er en strek..
Noen som har noen gode tips eller kasnkje har vært i samme situasjon?

Kjøp en clear blue digital test på apoteket. Koster rundt 150 kroner, men det er kanskje like dyrt hvis du må bruke 10 billigtester? Der får du det i det minste svart på hvitt! Gravid eller ikke gravid. Jeg tok sånn rfsu-test først og fikk en strek som var så svak at den nesten ikke syntes. To dager etter tok jeg en clear blue og fikk "gravid 2-3 uker" ganske så gravid med andre ord! (ps ukene står for uker siden unnfangelsen, og ikke hvor mange uker du er på vei)

Jeg bor 2 min unna apotek, så jeg dro rett bort og kjøpe clear blue sin test, og der står det svart på hvitt GRAVID! Så nå trenger jeg ikke bekymre meg lengre ;) Takk for hjelpa! :)

Gratulerer så masse:)

Back
Topp