LykkeLene88
Forelsket i forumet
Jeg er litt bekymret, selvom jeg ikke vet om det er noe grunn til det... Nå har jeg tatt 4 graviditetstester.. 2 på torsdag, 1 på søndag og 1 i dag.
Også leser jeg mye om alle dere som graviditetsstreken popper opp før den andre eller at testen blir sterkere og sterkere etter som hcg nivået øker..
Men det har ikke skjedd med meg, alle testene har vært tydlige, men like svake, har ikke blitt sterkere med tiden, og nå skal jeg være 5 uker på vei..
Alle testene er kjøpt samtidig fra billigtester.no, så er litt usikker på om det kan være at bare dette fargepulveret er litt svakere i den produksjonen av tester.
Hva skal jeg gjøre?
På apoteket sa hun at jeg ikke skulle tenke på det, en strek er en strek..
Noen som har noen gode tips eller kasnkje har vært i samme situasjon?
Også leser jeg mye om alle dere som graviditetsstreken popper opp før den andre eller at testen blir sterkere og sterkere etter som hcg nivået øker..
Men det har ikke skjedd med meg, alle testene har vært tydlige, men like svake, har ikke blitt sterkere med tiden, og nå skal jeg være 5 uker på vei..
Alle testene er kjøpt samtidig fra billigtester.no, så er litt usikker på om det kan være at bare dette fargepulveret er litt svakere i den produksjonen av tester.
Hva skal jeg gjøre?
På apoteket sa hun at jeg ikke skulle tenke på det, en strek er en strek..
Noen som har noen gode tips eller kasnkje har vært i samme situasjon?