Bekymret #oppdatert#

ORIGINAL: Spent24

Jeg har hatt celleforandringer i livmorhalsen i mange år, og for tre år siden bestemte de seg for å operere meg, for å ikke risikere at det utviklet seg. De sjekket meg kontinuelig etter operasjonen og ting så bra ut, men siden jeg har vært gravid, så har de ikke fått tatt prøver på lenge.

I går oppdaget jeg en kun på ca to cm inni skjeden som aldri har vært der før.

Det er sikkert ikke noe galt, men ble så bekymret og tankene begynte å fly[:(]

Heldigvis fått "haste"time hos gyn på tirsdag, blir godt å få sjekket det ut..

Kryss alt dere har for meg jenter[:)]

Huff, så skummelt.
Ønsker deg lykke til og håper alt ser bra ut! [:)]

Krysser alt jeg har for deg godeste jenta mi, dette skal gå bra [:)][:)] Har celleforandringer selv, så skjønner veldig godt hvordan du har det nå, er alt for lett å la tankene fly...prøv å tenk gode positive tanker, snupp, all verdens store klemmer til deg 

Skjønner du synes det er ekkelt. Men hvor lenge siden er det siden du tok prøven da ?
Legen min sa iallfall at det tok laaang tid før celleforandringer evt utviklet seg så å ta hvert 3. år er godt nok (hvis man ikke har forandringer altså ).. Så om du ikke hadde noe før du ble gravid har det sikkert ikke rukket å utvikle seg til noe farlig :)
Men det er jo klart at man alltid skal sjekke opp sånne ting altså.
Lykke til på tirsdag!   

huff så kjipt!
Men,det er sikkert ikke noe å bekymre seg for[:)] Veldig bra at du har fått hastetime!Ikke godt å gå rundt å bekymre seg for slik[:(]

Krysser ALT jeg har og sender deg en goood klem fra Eirun og meg![:)][:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Krysser fingre og satser på at det er ufarlig 

ORIGINAL: Bambling

ORIGINAL: *Snoopy*

Satser på det bare er en fettkul eller noe "gravide" forandringer [:)]Krysser fingrer og tær

Uff vi har mye sånn i slekta men allikevel må eg vente til eg er 25 sier legene [:'(]Litt sånn ekkelt synes eg!

Vente til du er 25? Er det ikke sånn test man skal ta hvert tredje år fra man er 20??

På 6 ukers kontrollen fikk eg beskjed om at eg måtte vente til eg var over 25 selv om bestemor,søstera hennes,mamma og tanta mi har hatt celleforandringer [8|]

Satser på det bare er en fettkul eller noe "gravide" forandringer [:)]Krysser fingrer og tær

Uff vi har mye sånn i slekta men allikevel må eg vente til eg er 25 sier legene [:'(]Litt sånn ekkelt synes eg!

Vente til du er 25? Er det ikke sånn test man skal ta hvert tredje år fra man er 20??

På 6 ukers kontrollen fikk eg beskjed om at eg måtte vente til eg var over 25 selv om bestemor,søstera hennes,mamma og tanta mi har hatt celleforandringer [8|]

hørt flere leger har gitt den beskjeden til venninner.. men jeg ville aldri godtatt det[:)] De tar det bare for gitt at man ikke får sånt før man er over 25

hørt flere leger har gitt den beskjeden til venninner.. men jeg ville aldri godtatt det[:)] De tar det bare for gitt at man ikke får sånt før man er over 25

Kan høre med fastlegen min hva han sier..Håper han videre sender meg får eg vil helst ikke ha han oppi der [:'(]Ei eg kjenner skal operes når i mai for celleforandring,va vist komt et stykke og [8|]Å hu e 24 år!
Gjør det vondt og ta sånn test?

Krysser alt for deg:) lykke til:)

Kan høre med fastlegen min hva han sier..Håper han videre sender meg får eg vil helst ikke ha han oppi der [:'(]Ei eg kjenner skal operes når i mai for celleforandring,va vist komt et stykke og [8|]Å hu e 24 år!

litt ubehagelig[:)] men de kan sprøyte ¨på bedøvelse først

litt ubehagelig[:)] men de kan sprøyte ¨på bedøvelse først

Bedøvelse høres bra ut [:D]Så lenge det ikke er den samme dingsen di putta oppi der før di tok T ut med tang så er det greit [;)]Takk for hjelpen Spnt 24 [:)]Håper alt går fint for deg!Lykke til [:D]

Huff da, vennen!! Regner med det er ingenting! [:)]

Har også hatt moderate celleforandringer, men ikke fjernet noe. Sist jeg sjekket (etter fødsel) var det ingenting, så nå blir det årlige undersøkelser på meg. [:)]

ORIGINAL: Mildrun

Krysser alt som krysses kan for deg!!!
Greit å få sjekket det med en gang.
Hadde celleforandring da jeg gikk med Adrian,men de forsvant heldigvis..Men sjekker ofte etter det,kan jo komme tilbake[8D]

Lykke til!!

Ja,man skal virkelig ta dte på alvor og sjekke ofte altså[:)] Har flere venninner som aldri har sjekket seg..

tror nok det er gravidforandringer. kanskje en slags hemoroide som har satt seg etter fødsel. uff skulle tatt livmorhalsprøve selv - leeeenge siden sist....

off...skjønner godt du blir bekymret, skikkelig bra du har fått hastetime!  Krysser fingre og tær for at de sjekker og gir deg en god forklaring!...forhåpentligvis ingenting!..lykke til!Trøsteklem!

Det var bra[:)]
Veldig greit å få det sjekka med engang ja,er ikke noe godt å gå å bekymre seg!!

HURRA HURRA HURRAAAA [:D]
Ikke noe moro å gå bekymret for sånne ting.. Heldigvis var det ingenting [:)][:)][:)]

åååhhh så flott [:D][:D] Nå ble eg også glad [:)]

Ikkje lett å gå å lure på den måten, bra du fant ut det var en ufarlig forandring [:)]

Så bra at det ikke var noe farlig. Nå slipper du å bekymre deg noe mer for det, og kan kose deg på ferie[:)]

Så bra Spent24 [:)][:)] Fælt å gå å bekymre seg sånn... Glad for at du slipper å bekymre deg mer [:)][:)]

Back
Topp