Bekymret #oppdatert#

Conte§§a

Gift med forumet
Jeg har hatt celleforandringer i livmorhalsen i mange år, og for tre år siden bestemte de seg for å operere meg, for å ikke risikere at det utviklet seg. De sjekket meg kontinuelig etter operasjonen og ting så bra ut, men siden jeg har vært gravid, så har de ikke fått tatt prøver på lenge.

I går oppdaget jeg en kun på ca to cm inni skjeden som aldri har vært der før.

Det er sikkert ikke noe galt, men ble så bekymret og tankene begynte å fly[:(]

Heldigvis fått "haste"time hos gyn på tirsdag, blir godt å få sjekket det ut..

Kryss alt dere har for meg jenter[:)]

------------------------------------------------------------------------------------------------

Endelig var det time for gyn i går!! Den kulen jeg har kjent var kun noe ufarlig som hadde kommet etter graviditet/fødsel!!![:)][:)] Gjett om jeg ble glad!

Hun tok nye celleprøver, får svar om noen uker, men mente alt så veldig bra ut.. Så skal ikke på kontroll før om et halvt år. Åhhhhh, jeg var såå lettet i går[:D][:D]

Krysser alt som krysses kan for deg!!!
Greit å få sjekket det med en gang.
Hadde celleforandring da jeg gikk med Adrian,men de forsvant heldigvis..Men sjekker ofte etter det,kan jo komme tilbake[8D]

Lykke til!!

ORIGINAL: Mildrun

Krysser alt som krysses kan for deg!!!
Greit å få sjekket det med en gang.
Hadde celleforandring da jeg gikk med Adrian,men de forsvant heldigvis..Men sjekker ofte etter det,kan jo komme tilbake[8D]

Lykke til!!

Ja,man skal virkelig ta dte på alvor og sjekke ofte altså[:)] Har flere venninner som aldri har sjekket seg..

ORIGINAL: Scorp80

ORIGINAL: Bambling

Uff, det høres ekkelt ut. Men er helt sikkert ikke noe galt! Vi har forandra oss mye siden fødselen! [:)]

Skal krysse fingre og tær for deg, kjære! Men regner med du ikke trenger det

Nei,bare to sting på utsiden[:)]
satser på at det bare er en fettkul eller noe[:)]

sydde du noe særlig etter fødsel da? Tenkte det kanskje kan være arrvev? [:)]

Satser på det bare er en fettkul eller noe "gravide" forandringer [:)]Krysser fingrer og tær

Uff vi har mye sånn i slekta men allikevel må eg vente til eg er 25 sier legene [:'(]Litt sånn ekkelt synes eg!

Krysser fingre og satser på at det er ufarlig 

uff da...skjønner godt at du blir bekymret...er ikke noe kjekt å oppdage klumper o.l. som aldri har værtder før[8|]
Men satser på det er en vanncyste eller noe!
Krysser fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til[:)] dtte kommer til å gå bra vettu[;)]

Krysser alt jeg har!

Håper og tror alt er bra med deg. Er nok, som flere her sier, bare noen forandringer etter fødselen. Men veldig fint du oppdaget det da. Uansett er det jo fint å få tatt en titt på det så fort som mulig.

Lykke til og en god klem fra oss[:)]

ORIGINAL: Guttaogmeg

Krysser alt jeg har!

Håper og tror alt er bra med deg. Er nok, som flere her sier, bare noen forandringer etter fødselen. Men veldig fint du oppdaget det da. Uansett er det jo fint å få tatt en titt på det så fort som mulig.

Lykke til og en god klem fra oss[:)]

Signerer denne! Lykke til[:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Krysser fingre og satser på at det er ufarlig 

Uff, det er ekkelt å oppdage sånn. Lykke til snuppa, det går nok bra skal du se. [:)]

Uff, det høres ekkelt ut. Men er helt sikkert ikke noe galt! Vi har forandra oss mye siden fødselen! [:)]

Er bra du får sjekket fort i allefall, så du slipper å gå og være engstelig![:)]

Huff, slikt er ekkelt å oppdage. Hadde selv celleforandringer for noen år siden,syns det er sikkelig ekkelt.
Håper det går bra med deg og at det kun er forandinger etter fødselen.
Krysser alt jeg har for deg

stakkars deg snuppa... ikkje noe kjekt å oppdage noe sånt!

Men om det kan trøste deg litt, så har greia inni der også forandra seg på meg... eg har noe lignende det du har, men det er pga de sydde etter fødselen...

håper det er noe sånt det du har også [:)] *krysser alt eg kan*

Uff da, skjønner at du bekymrer deg men det er helt sikkert ikke noe galt!! Chin up og lykke til på tirsdag! [:D]

Uff, forstår godt at det virker skremmende ja[:o]
Men, det kan jo være livmortappen din? Jeg fant selv en kul, og var på gyn og fikk beskjed om at jeg bare hadde funnet livmortappen min[:)]
Jeg krysser iallefall fingra for deg, og sender deg en storm klem!
Dette går helt sikkert bra[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Uff, forstår godt at det virker skremmende ja[:o]
Men, det kan jo være livmortappen din? Jeg fant selv en kul, og var på gyn og fikk beskjed om at jeg bare hadde funnet livmortappen min[:)]
Jeg krysser iallefall fingra for deg, og sender deg en storm klem!
Dette går helt sikkert bra[:)]

Kan ikek akkurat si jeg er noen ekspert på ting og tang der inne, men tror den er ved siden av livmortappen. Men er jo lov å håpe det bare er noe så enkelt som det[:)][:)] heheh

Back
Topp