Conte§§a
Gift med forumet
Jeg har hatt celleforandringer i livmorhalsen i mange år, og for tre år siden bestemte de seg for å operere meg, for å ikke risikere at det utviklet seg. De sjekket meg kontinuelig etter operasjonen og ting så bra ut, men siden jeg har vært gravid, så har de ikke fått tatt prøver på lenge.
I går oppdaget jeg en kun på ca to cm inni skjeden som aldri har vært der før.
Det er sikkert ikke noe galt, men ble så bekymret og tankene begynte å fly[:(]
Heldigvis fått "haste"time hos gyn på tirsdag, blir godt å få sjekket det ut..
Kryss alt dere har for meg jenter[:)]
------------------------------------------------------------------------------------------------
Endelig var det time for gyn i går!! Den kulen jeg har kjent var kun noe ufarlig som hadde kommet etter graviditet/fødsel!!![:)][:)] Gjett om jeg ble glad!
Hun tok nye celleprøver, får svar om noen uker, men mente alt så veldig bra ut.. Så skal ikke på kontroll før om et halvt år. Åhhhhh, jeg var såå lettet i går[:D][:D]
I går oppdaget jeg en kun på ca to cm inni skjeden som aldri har vært der før.
Det er sikkert ikke noe galt, men ble så bekymret og tankene begynte å fly[:(]
Heldigvis fått "haste"time hos gyn på tirsdag, blir godt å få sjekket det ut..
Kryss alt dere har for meg jenter[:)]
------------------------------------------------------------------------------------------------
Endelig var det time for gyn i går!! Den kulen jeg har kjent var kun noe ufarlig som hadde kommet etter graviditet/fødsel!!![:)][:)] Gjett om jeg ble glad!
Hun tok nye celleprøver, får svar om noen uker, men mente alt så veldig bra ut.. Så skal ikke på kontroll før om et halvt år. Åhhhhh, jeg var såå lettet i går[:D][:D]