mamsnurk
Flørter med forumet
For 2 uker siden fant jeg en mistenksom kul under armen til Jakob! Den var/er ganske myk og bevegelig, vi var på ferie i Møre og Romsdal da jeg fant den og det var mange som hadde holdt han og dullet med han. Tenke da at det kanskje var noen som hadde tatt for hardt i han sånn at han var hoven under armen. Fulgte nøye med om den ble borte. Han hadde ikke vondt! Så var vi hos helsesøstra forje onsdag og legen kom innom for å sjekke dette. Den hadde ikke forsvunnet, og jeg syntes den var blitt større! De visste ikke hva det kunne være så han skulle ringe sykehuset og jeg skulle få beskjed om vi skulle inn, men nei, fikk ingen beskjed noen plass.
- Ringte å bestillte time hos legen i går for og få dette ordentlig sjekket, vill ikke tro jeg vil vite! Så vi har time i dag klokken 15.00!
- Kulen har begynt og gjøre vondt, han skriker ikke, men han ynker seg og vrir seg unna. Jeg er så super bekymret, men han er blid og fornøyd hele tiden.. Men så er det de tankene som flyr, "tenk hvis.." osv!
Huff..
- Ringte å bestillte time hos legen i går for og få dette ordentlig sjekket, vill ikke tro jeg vil vite! Så vi har time i dag klokken 15.00!
- Kulen har begynt og gjøre vondt, han skriker ikke, men han ynker seg og vrir seg unna. Jeg er så super bekymret, men han er blid og fornøyd hele tiden.. Men så er det de tankene som flyr, "tenk hvis.." osv!
Huff..