Bekymret for ex.u

InfinityLove

Glad i forumet
Julibarna2014
Har siden i går på dagen kjent meg "støl"/øm på venstre side nedre del av magen. Jeg vet jeg hadde EL fra venstre side så jeg er veldig bekymret. Jobber heldigvis med gynekologer så skal inn på jobb for en sjekk snart. Så nervøs :(
 
Gledestårer ❤️❤️❤️ lille reke lå på helt riktig plass og jeg fikk se et bankende hjerte ❤️❤️❤️
Legen fant ingen forklaring til smertene jeg hadde, skulle bare se det an videre. Men utrolig deilig å bare få avkreftet alt som kunne true lille mageboer ❤️ så nå er jeg 10 kg lettere :) :) :)
 
Gledestårer ❤️❤️❤️ lille reke lå på helt riktig plass og jeg fikk se et bankende hjerte ❤️❤️❤️
Legen fant ingen forklaring til smertene jeg hadde, skulle bare se det an videre. Men utrolig deilig å bare få avkreftet alt som kunne true lille mageboer ❤️ så nå er jeg 10 kg lettere :) :) :)


Ååååååå så utrolig godt å høre ❤ ❤ ❤ ❤
 
Ååååååå så utrolig godt å høre ❤ ❤ ❤ ❤
Jaaa jeg er SÅ lettet ❤️❤️❤️ jeg jobber på gyn.avdeling hvor vi ser ex.u i hvert fall en gang i uken, så blir nok litt "skadet" av det og når jeg fikk svake symptomer i tillegg. Så godt å utelukke det ❤️❤️
 
Back
Topp