Bekymret for avtagende symptomer

Iheartowl

Flørter med forumet
Hei alle sammen!
I det siste har jeg vært skikelig uggen, det startet brått i uke 6 med uggen/kvalme følelse hele dagen og mye luft i magen. Men så våknet jeg idag (nettopp startet uke 8) og kjenner meg i kjempe form. Fremdeles Ømme bryster, men formen er god.

Burde jeg bli bekymret? Har time til tul på tirsdag.

Hilsen bekymret førstegangs gravid. :(
 
Formen kan variere skikkelig har jeg erfart, er også førstegangsgravid. Har selv slitt med kvalme og oppkast de siste ukene, men det er ikke like ille hver dag. En dag føler jeg meg i god form, for så å være i elendig form den neste. Symptomer kommer og går, det trenger ikke bety at noe er galt :). Er cirka 9+4 nå.
Du får nok gode nyheter på tul på tirsdag skal du se :D
 
Symptomer kan variere gjennom hele svangerskapet! :) Med første kunne jeg være i elendig form den ene uka, så toppform neste. Det går nok fint ❤️
 
Her er også symptomene forsvunnet helt, men ikke noe jeg er bekymret for. Var slik i sist svangerskap også, helt normalt sa jordmoren :)
 
Her er det lite symptomer ute å går, er småbekymret. Men siden alle svangerskap er forskjellige så tror jeg det går fint! Er mye opp, ned og frem og tilbake :p
Håper på det beste, så får vi se hva som vises på tul! :happy:
Lykke til på tul! Det går nok helt fint skal du se:Heartred
 
Hei,
Jeg opplevde noe av det samme som deg for litt siden. Plutselig reduserte symptomene seg veldig, og jeg ble ganske bekymret og bestilte ul for å sjekke at alt var bra (også bekymret førstegangs), ul viste et fortsatt levende foster og alt bra.:Heartred I ettertid har formen gått litt opp og ned. Skjønner godt du blir bekymret, men det er som de over her sier helt normalt at det svinger, og kanskje er du heldig og slipper unna masse kvalme. Krysser fingrene for deg og sender gode tanker.:Heartpink
 
Jeg har også mye mindre symptomer... Er 10+4 i dag. Prøver å tenke at alt sikkert er bra, men det er ikke alltid like lett :oops:
 
Jeg er helt lik, var skikkelig uggen, svimmel, trøtt og utafor fra uke 6, nå i uke 8 og plutselig urovekkende fin. Håper det ikke betyr noe, skal også på TUL til uka og se etter bankende hjerte.
 
Her har også symptomene blitt roligere. To dager uten morgenkvalme denne helgen. Burde vel være glad, meeeeen.... :hilarious:
 
Back
Topp