Bekymret førstegangsgravid…

HåperPåEnLiten

Flørter med forumet
Jeg har hatt murringer som jeg får dagen før forventet menstruasjon de to siste dagene, i tillegg til litt lyserosa utflod. I dag kom det friskt blod. Ikke mer enn en t-skje kanskje. Var en tur på legevakta da jeg følte krampene tok seg litt opp. De kunne ikke gjøre så mye. Tok blodprøve hos legen i går, hcg viste 88. Jeg er enten 4+2 eller 5+2, usikker på når egget slapp. Har en skikkelig dårlig følelse. Synes gravditetstestene har utviklet seg svakt, men får helt klart positive tester enda. Skal ta ny blodprøve i morgen.

Noen som har oppleve noe lignende og at det har gått bra? Føler kramper/murring + friskt blod er et veldig dårlig tegn

Tenker du venter i første omgang til du får blodprøvene tilbake og kan se an stigningen der. Kan svinge begge veier. Både murringer og litt blod er helt normalt i svangerskap; men det er jo også helt normalt at det begynner slik om man aborterer også.. Dessverre er det så lite å gjøre så tidlig, annet enn å vente å se. Man får ikke sett noe på UL heller før ca 6+x uker, så.. blodprøver og se det an litt, er vel alt man kan gjøre. Enn så kjedelig det er...

Tenker du venter i første omgang til du får blodprøvene tilbake og kan se an stigningen der. Kan svinge begge veier. Både murringer og litt blod er helt normalt i svangerskap; men det er jo også helt normalt at det begynner slik om man aborterer også.. Dessverre er det så lite å gjøre så tidlig, annet enn å vente å se. Man får ikke sett noe på UL heller før ca 6+x uker, så.. blodprøver og se det an litt, er vel alt man kan gjøre. Enn så kjedelig det er...
takk for svar❤️‍ blødningene og smertene har tatt seg opp i løpet av kvelden, så ser ut som om dette ikke går veien.. men får ta blodprøven i morgen og se

takk for svar❤️‍ blødningene og smertene har tatt seg opp i løpet av kvelden, så ser ut som om dette ikke går veien.. men får ta blodprøven i morgen og se
Ja, det høres dessverre ikke lovende ut, men se an blodprøven uansett. ❤️
Lykke til!

Back
Topp