Bekymret ang mens smerter.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
er det vanlig med sterke mens smerter inni mellom? Plutselig kommer det noen skikkelige tak og jeg blir livredd med en gang. Tisser ikke så ofte enda men er ofte på toalettet for å se etter blødninger
Kanskje jeg bekymrer meg for mye men syns det er skummelt med disse mens smertene.
Noen ganger er det ingen ting. Noen ganger litt også plutselig kommer det noen tak

Det kommer noen skikkelig tak her og innimellom. Spesielt når jeg reiser meg fort opp, og mest på kvelden.

Jeg hadde det i første graviditet, mellom uke 4 og 7, alt gikk helt fint fordet:) men var ganske vondt der og da husker jeg

Har mange ganske vonde tak på kvelden her også..nesten slik at eg føler meg litt svett av det. Har hatt det i over ei veke no, og ingen blødningar, så det går nok bra. Kan ikkje hugse at eg hadde det slik sist dog. Er 5+4 i dag :)

Jeg har også det slik innimellom, her om dagen føltes det jo nesten som jeg fikk en strikkepinne stukket oppi der :eek: Men jeg tenker at det er normalt da jeg ellers føler meg gravid og har en del symptomer, og tolker vel kanskje dette også disse stikningene/smertene som symptomer. Er 6+0 nå :)

Hadde det da jeg var gravid, tror det er ganske normalt :)

Sånn har jeg hatt det også nå i begynnelsen og legen på sykehuset sa det var helt normalt :)

Back
Topp