Bekymrer meg. Lav hcg

• Trådstarter Trådstarter Bethlisa
  • Opprettet Opprettet
B

Bethlisa

Guest
Tok hcg prøve igår Rugedag 12 14 dpo og den var kun på 37. :(
Fikk positiv digital 11 dpo og her er teste rekken. Siste idag 15 dpo. Ser ut som en bra stigning, men bekymrer meg likevel. Skal det virkelig gå galt en 3 gang på rad. :( Ny hcg prøve imorgen.
11794a031cd36674db340a0cfccb7402

37 trenger ikke å være så lite på 14 DPO. Tror man regner 25 på forventet mensdag, også fordobles det seg per dag, i gjennomsnitt. Håper du klarer å senke skuldrene, og at hcg nivået øker i morgen!! :)

Synes uansett testene dine ser fine ut. :)

Stigningen din på testene er jo fin Bethlisa, så håper dette går bra :) Godt du får ny hCG i morgen. Mange klemmer til deg.

Takk for svar. :) Setter jeg stor pris på i engstelsen. Er forberedt på det verste, men håper på det beste. :)

Tatt ny HCG idag, men får ikke svar før imorgen kl 14.
Har en grei stigning på strimmel enda iallefall.
Øverste igår 15 dpo og nederste idag 16 dpo.
a42ad0b31ef5e9de98d95aaca99b878e

Tatt ny HCG idag, men får ikke svar før imorgen kl 14.
Har en grei stigning på strimmel enda iallefall.
Øverste igår 15 dpo og nederste idag 16 dpo.
a42ad0b31ef5e9de98d95aaca99b878e
Tror nok dette ordner seg jeg :) fordi det var en veldig fin økning på testene dine :)

Var det ferskforsøk eller fryste egg? Tenker på om det er fryste så kan de ligge i dvale en stund før HCG øker ;)

Var det ferskforsøk eller fryste egg? Tenker på om det er fryste så kan de ligge i dvale en stund før HCG øker ;)

Det er fersk forsøk. På St.Olavs så skjønte de ikke hvorfor jeg bekymret meg og at så lav hcg så tidlig ikke var uvanlig.
Forferdelig denne usikkerheten. Er utrolig spent på hva HCG'n lå på idag.

Det er fersk forsøk. På St.Olavs så skjønte de ikke hvorfor jeg bekymret meg og at så lav hcg så tidlig ikke var uvanlig.
Forferdelig denne usikkerheten. Er utrolig spent på hva HCG'n lå på idag.
Oki :) så lenge du er over 20 i HCG så er du gravid sa de til meg :) viktigste er å se en stigning underveis. Og det gjør man tydelig på dine tester :)

Ser jo ut som du er på akkurat gjennomsnittet? Det er jo supert! Gratulerer med fin HCG-stigning!

Da har jeg fått svar på hcg og vært på UL. :) Hcg var idag 1424, så den fortsetter stige bra. :D

UL viste en fostersekk som tilsvarer 5+2 noe som stemmer. Var ikke noen blødninger i livmoren, så han kunne ikke si hvor blødningene kommer fra.
Ny UL neste tirsdag.

Her er bilder :)
266d8380f6f104d5aedfa7a0ed2a28b1

2f86c63d2cd4393dcdcd2df9af9f596f

Back
Topp