Bekymrer dette deg?

Nei altså. Jeg leste hele artikkelen. Jeg stoler såpass på helsedirektoratet når dem sier nederst i artikkelen at det er vanskelig å finne alternativ.

Det er så mye gift rundt oss nå at jeg er bekymret over langtidsvirkningene. Fertilitet kommer til å gå ned, sykdommer kommer til å gå opp. Og alt er for at det skal være billig å lage. Skummelt. :(

Kan ikke si at det gjør det. Ting var være før og selv om ikke alt er bra I dag så blir det bedre.

Vil ikke si at det bekymrer meg heller...

Klart det bekymrer meg.
Men alternativet ved å ikke ha slik behandling er verre. Je tror og håper at bedre løsninger kommer!

Jeg har troen på at de ikke ville vært i bruk om det fantes alternativer. Det kommer stadig nye ting, vi får stadig mer medisin, vi lever stadig lenger - på tross av giftstoffene rundt oss. Kan bare håpe på at forskerne finner nye metoder å fremstille ting uten giftstoffer.

Ikke noe jeg går rundt å tenker på... Håper de finner en bedre løsning etterhvert da!

På ingen måte.
Jeg antar at dette er det minste "ondet" av alternativene og sånn sett er det aller beste valget.

Ikke noe mer enn via mat - det er vel oftere enn når man (kanakje) ila livet får blod.

Back
Topp