Bekymrer alle seg like mye? :)

Babyglede

Elsker forumet
Samboer kjefter på meg idag... :) Dette førstegangsstyret er slitsomt av og til. :) Idag har han vært litt urolig, virker som han har vondt i magen. Snart 2 døgn siden forrige drittbleie. Eg er så vant med at han aldri skriker, så når han er skikkelig urolig og begynner å grine i leikegrinda får jo eg panikk og tenker det verste med ei gong. Samboer prøver fortelle meg at så lenge han sover skikkelig, smiler og roer seg når han får komme opp, så har han det bra. Spiser godt gjer han også. (får kun mme).

Off, det er slitsomt dette når ein ikkje veit ka som plager.
Er eg einaste som får panikk kvar gong dei ikkje er sånn som dei pleier? Eg kan jo ikkje bli hysterisk kvar gong han gråter... :) Er jo normalt at babyer gråter, men han har fram til nå vært veldig stille og rolig... Korleis er dekans babyer når dei har magevondt? Og ka hjelper?
 
Nei, alle bekymrer seg ikke like mye men husker at jeg var mye mer hysterisk med førstemann enn nå med fjerde :) Det er jo bare naturlig så den mannen din får roe ned trusa litt sier nå jeg ;)
 
Jenta mi gråter for veldig mye rart, alt fra at hun har magevondt til at hun er irritert på hvordan armen ligger når hun ammer... Så gråting har vi blitt vandt til her i huset. Men når hun har magevondt er det full fyring og skriking "from the top of her lungs". (Kan bli operasanger hun her, for å si det slikt). Hjelper ofte med litt massage da, eventuelt sykling med beina. Hvis ingenting annet fungerer, så gir jeg henne sukkervann. Nå har drt heldigvis vært en stund siden sist da! :)
 
Nei, alle bekymrer seg ikke like mye men husker at jeg var mye mer hysterisk med førstemann enn nå med fjerde :) Det er jo bare naturlig så den mannen din får roe ned trusa litt sier nå jeg ;)

Hehe, er ikkje direkte kjefting, meir prøver å roe meg ned og slutte å bekymre meg så mykje. :) Skal ut å ete middag med noen venninner nå øyeblikk, så han prøver helst å få meg til å slappe av og nyte aleinetid. :) Jacob ligger i fanget hans og sutter på smokken mens han presser fælt, så er nok berre litt hard mage som er problemet... :(
 
Her sutrer og klager hun for litt av hvert:p ble litt stresset til og begynne med? Men tar det mye mer med ro nå:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er heldigvis ikke bekymret, har aldri vært en slik type, tar livet med ro. Og hvis jeg føler noen r galt så stoler jeg på den magefølelsen min:) men såklart jeg har litt enn om tanker ved bilkjøring osv,men heldigvis ikke sånn at jeg må sjekke om babyen puster osv
 
Back
Topp