Babyglede
Elsker forumet
Samboer kjefter på meg idag... Dette førstegangsstyret er slitsomt av og til. Idag har han vært litt urolig, virker som han har vondt i magen. Snart 2 døgn siden forrige drittbleie. Eg er så vant med at han aldri skriker, så når han er skikkelig urolig og begynner å grine i leikegrinda får jo eg panikk og tenker det verste med ei gong. Samboer prøver fortelle meg at så lenge han sover skikkelig, smiler og roer seg når han får komme opp, så har han det bra. Spiser godt gjer han også. (får kun mme).
Off, det er slitsomt dette når ein ikkje veit ka som plager.
Er eg einaste som får panikk kvar gong dei ikkje er sånn som dei pleier? Eg kan jo ikkje bli hysterisk kvar gong han gråter... Er jo normalt at babyer gråter, men han har fram til nå vært veldig stille og rolig... Korleis er dekans babyer når dei har magevondt? Og ka hjelper?
Off, det er slitsomt dette når ein ikkje veit ka som plager.
Er eg einaste som får panikk kvar gong dei ikkje er sånn som dei pleier? Eg kan jo ikkje bli hysterisk kvar gong han gråter... Er jo normalt at babyer gråter, men han har fram til nå vært veldig stille og rolig... Korleis er dekans babyer når dei har magevondt? Og ka hjelper?