Bekymre :'(

tuffee

Flørter med forumet
Er bekymre for lille vennen . .. Men føler det ikke er vits å ringe legevakta, dem sier bare VIRUS . . .Dem kan ikke bedre, arg . . Han har vært der to ganger på to uker nå, tett og høy feber . . Var der senest forrige dagen, da lå han m pustemaske m adrenalin og saltvann for at han skulle få litt letere å puste . Men i dag hoster han, så stopper han helt opp å puste , så lenge at han miste fargen i ansiktet, og når vi får han til å puste igjen så står spruten tur han og han spyr skikkeli :( Vet ikke hva jeg skal gjøre . Han sover søtt nå, men jg har ikke lyst til å legge meg selv i kveld . .

Huff då :( GIr dere en stooor klem! Men eg synes at hvis du er bekymret så skal du bare ringe legevakten igjen! Og ikke føl du maser!! Du har rett på den hjelp du trenger! Håper alt blir bedre!!

Huff så trasi!! Han høres jo ganske syk ut da. Kan vel ringe å spørre? Kan ikke spørre for mye tenker jeg... Sender over en stor klem herfra og håper han blir bedre fort!

UFF !!!! Ring legevakta på nytt å forklar situsajon... Så får dere nokk komme inn og eventuelt bli innlagt på sykehuset for hjelp der... Skal ikke være sånn at du skal være redd for å sove nei... !!!

Masse masse god bedring til lillegutten din og masse lykke til [;)]

Det gak bra i natt, og foreløpig virker han litt bedre i dag :) Vi sov v siden a hverandre så jeg våknet hver gang han hostet i natt . . Han får nesespray og hostesaft :)

Det var godt å høre [:D] får håpe han blir fort frisk nå så du slipper å bekymre deg så mye på natta [:)]

*Go bedring til lillegutten din*

KLEM!!

Back
Topp