Bekymre/Beskymre!

HVORDAN genser har hun på seg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Skrivefeil, gramatikkfeil og orddelingsfeil er det værste jeg vet ! Får helt vondt i meg og har utrolig lyst til å rette på alle..

Greit nok at mange har dysleksi og av den grunn har mange skrivefeil, men det vet man jo desverre ikke når man bare skriver med mennesker på nettet slik som her - så desverre irriterer de feilene meg like mye ;p

Da slipper du å irritere deg over mine feil :O Jeg har dysleksi... Hehe..

Setter eller sitter dere på kaffen?
Mistet eller mast du noe?

Når folk skriver, korselig .. Som da egentlig skal være koselig.. Da får jeg grøssninger :p

Helt forferdelig å høre sjino og sjøtt :eek: Synes det er mange som sier det..:/

Last edited:
Kjenner jeg grøsser litt av disse skrivefeilene jeg og... Men sier det aldri høyt fordi jeg ikke aner hvem på forumet som har dysleksi eller ikke ;-)

Men samtidig så tenker jeg at hvis man sier det på en ok måte så bør det ikke være feil å opplyse om hvordan ting skrives.

Jeg er oppriktig bekymret for fremtidens voksne, altså dagens barn som skal lære rettskrivning... Det er en fordel at foreldrene kan rettskrivning når man skal hjelpe barna sine med lekser... Og kan ikke vi voksne det så blir jo masse feil overført til barna...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Skrivefeil, gramatikkfeil og orddelingsfeil er det værste jeg vet ! Får helt vondt i meg og har utrolig lyst til å rette på alle..

Greit nok at mange har dysleksi og av den grunn har mange skrivefeil, men det vet man jo desverre ikke når man bare skriver med mennesker på nettet slik som her - så desverre irriterer de feilene meg like mye ;p

værste du vet eller det korrekte verste du vet??? ;) bare måtte hehe men helt enig.

Back
Topp