Synes jeg ser det overalt...EnigMen akkurat beskymre her jeg ikke sett før
![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser det overalt...EnigMen akkurat beskymre her jeg ikke sett før
![]()
HVORDAN genser har hun på seg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Skrivefeil, gramatikkfeil og orddelingsfeil er det værste jeg vet ! Får helt vondt i meg og har utrolig lyst til å rette på alle..
Greit nok at mange har dysleksi og av den grunn har mange skrivefeil, men det vet man jo desverre ikke når man bare skriver med mennesker på nettet slik som her - så desverre irriterer de feilene meg like mye ;p
Ja den er nesten verreEller HVEM genser!

Kan ikke sitte på kaffen da velSetter eller sitter dere på kaffen?
Mistet eller mast du noe?
Kan ikke sitte på kaffen da vel![]()
Det er helt forferdelig!!Når folk skriver, korselig .. Som da egentlig skal være koselig.. Da får jeg grøssninger
Da har du det jammen godt her i livet når en slik filleting gjør deg fysisk vondt! Lev lenge og lykkelig i plastboblen din!Jeg får fysisk vondt inni meg når jeg ser sånne feil... Stort sett alle ord jeg ser som er feil irriterer![]()
Da har du det jammen godt her i livet når en slik filleting gjør deg fysisk vondt! Lev lenge og lykkelig i plastboblen din!
Jeg tror nok du har vært på besøk... Hvert eneste årHehe.. Ja eller : Jeg har hvert på besøk..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Igrunnen ikke. syntes bare du muligens heller bør se på nyhetene å få meg dev virkeligheten her i verden enn å "få fysisk vondt" over filleting.Jøss! Hissigproppen![]()
Igrunnen ikke. syntes bare du muligens heller bør se på nyhetene å få meg dev virkeligheten her i verden enn å "få fysisk vondt" over filleting.
Skrivefeil, gramatikkfeil og orddelingsfeil er det værste jeg vet ! Får helt vondt i meg og har utrolig lyst til å rette på alle..
Greit nok at mange har dysleksi og av den grunn har mange skrivefeil, men det vet man jo desverre ikke når man bare skriver med mennesker på nettet slik som her - så desverre irriterer de feilene meg like mye ;p