Bekymre/Beskymre!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det er ikke ofte jeg irriterer meg over skrivefeil (har sikkert mange selv), men ett ord mener jeg er en gjenganger. Det er ordet bekymre! Ser det er mange som skriver beskymre...

Er det kun jeg som henger meg opp i slike ting? Hvilke andre ord som blir skrevet feil er til irritasjon for deg?

TuMmY LoVe

Jeg får fysisk vondt inni meg når jeg ser sånne feil... Stort sett alle ord jeg ser som er feil irriterer :p

Haha, jeg skriver beskymre :P Har dysleksi og alltid trodd det skrives slik... Takk for at du lærte meg noe nytt :D
Flere ord som plager deg? ;)

Kan leve med stavefeil, men orddelingsfeil gir meg utslett :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Altså er det en grunn til at man skriver feil, da er det forståelig, men ikke når det kun er feil ;)

TuMmY LoVe

Men er jo ikke alle som vet jeg har dysleksi når jeg kommer med mine skrivefeil ;) Folk kan lett tro det bare er feil..
Har hvertfall lært: bekymret...

Makter ikke at folk skriver FJORD når de mener fjor.
FJORD er vann!!
Ikke når man snakker om ting som skjedde for ett år siden, som skrives FJOR.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Makter ikke at folk skriver FJORD når de mener fjor.
FJORD er vann!!
Ikke når man snakker om ting som skjedde for ett år siden, som skrives FJOR.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Kjønner ikke det jeg heller ;)

TuMmY LoVe

Skrivefeil, gramatikkfeil og orddelingsfeil er det værste jeg vet ! Får helt vondt i meg og har utrolig lyst til å rette på alle..

Greit nok at mange har dysleksi og av den grunn har mange skrivefeil, men det vet man jo desverre ikke når man bare skriver med mennesker på nettet slik som her - så desverre irriterer de feilene meg like mye ;p

Back
Topp