Bekymra

solstrålen23

Glad i forumet
Begynne å lure på om dette ikkje går vegen.

(Sorry ekle detaljer)

I dag på jobb var det ein blank slimklump på papiret og no har eg begynt å blø litt:-( Redd ditta ender dårleg!

Huff, sitter med den samme, ekle følelsen.. Ikke noe gøy.
Jeg har hatt blødninger i en uke nå. Var til lege, men var ikke stort til hjelp. Har bestilt time til tidlig ul i neste uke for å se om det er noe der inne.

Alle jeg har snakket med her inne sier det er vanlig med blødninger i første trimester så håper det går veien for deg☺️

Ja, håper det er heilt ufarleg. Men var en geleklump på str. med ei ert og som ein sprettball. Tenkjer slimpropp???

Det er ikke noe særlig slimpropp i første trimester, den vokser utover i svangerskapet. Men du kan ha slimete utflod fra slimhinnene som endrer karakter ved graviditet. Så det høres egentlig mer ufarlig ut med slimete klumper. Småblødninger kan også være fra slimhinnene og det er veldig vanlig i første trimester. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! ❤️

Ja, håper det er heilt ufarleg. Men var en geleklump på str. med ei ert og som ein sprettball. Tenkjer slimpropp???

Nå aner jeg ingen ting om slimproppen så tidlig i svangerskapet, men da den gikk hos meg i uke 41 så var den mer som det som er under/inni glassmaneten og striper med ferskt blod

Frisk blødning eller brunt?

Brunt kan jo bare være fra skjøre slimhinner.

Men dessverre har jeg dårlig erfaring med blødninger, både røde og brune, i svangerskapet. Men: så mente de på Kk gyn at de brune blødningene neppe hadde noe med ma'en min å gjøre, fordi jeg har en lettblødende livmortapp. Sett litt spotting i går og i dag også, men var og tok en celleprøve (og da blødde jeg litt) i går så har nok med det og gjøre.

Det er ikke noe særlig slimpropp i første trimester, den vokser utover i svangerskapet. Men du kan ha slimete utflod fra slimhinnene som endrer karakter ved graviditet. Så det høres egentlig mer ufarlig ut med slimete klumper. Småblødninger kan også være fra slimhinnene og det er veldig vanlig i første trimester. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! ❤️

Ja, håper det er heilt uskuldig. Men ein bekymra jo seg for den minste lille ting :-s

Nå aner jeg ingen ting om slimproppen så tidlig i svangerskapet, men da den gikk hos meg i uke 41 så var den mer som det som er under/inni glassmaneten og striper med ferskt blod

Frisk blødning eller brunt?

Brunt kan jo bare være fra skjøre slimhinner.

Men dessverre har jeg dårlig erfaring med blødninger, både røde og brune, i svangerskapet. Men: så mente de på Kk gyn at de brune blødningene neppe hadde noe med ma'en min å gjøre, fordi jeg har en lettblødende livmortapp. Sett litt spotting i går og i dag også, men var og tok en celleprøve (og da blødde jeg litt) i går så har nok med det og gjøre.

Det er rødlig inn ilag med slim. Veldig lite enda. Kjenner det begynne å murre ein god del nederst magen. ( kan ha vore det lenge, men blir vell veldig bevist på murring/smerter når ein ser litt blod)

Må berre krysse fingrane for at det går bra!

Det kan være helt uskyldig :-) Jeg hadde blødning sist uke, og testene blir sterkere :-) Fikk henvisning til tidlig ul av fastlegen jeg.

Det er rødlig inn ilag med slim. Veldig lite enda. Kjenner det begynne å murre ein god del nederst magen. ( kan ha vore det lenge, men blir vell veldig bevist på murring/smerter når ein ser litt blod)

Må berre krysse fingrane for at det går bra!

Ja det er ikke noe annet å gjøre.. Håper det går bra med spiren din. Du får holde oss oppdaterte

Har heldigvis ikkje blødd i natt og i dag. Spring ofte på do da eg føler det blør.

Back
Topp