Bekymra

Solsikka88

Andre møte med forumet
Har siden igår hatt brun utflod (bittelitt), og i dag ble det en god del mer. Føler meg generelt uggen og slapp. Litt ubehag nederst i magen på høyre side. Har veldig lite symptomer i dag.. Tok en graviditetstest tidligere i dag, og der kom begge strøkene samtidig fram og ble like tydelig. Er 7+5

Håper virkelig ikke jeg mister nå :-( har snakket med legen og måtte bare se det ann.

Beklager sytinga, krysser fingrer og tær for at det går bra

Krysser fingrene for deg !

Har siden igår hatt brun utflod (bittelitt), og i dag ble det en god del mer. Føler meg generelt uggen og slapp. Litt ubehag nederst i magen på høyre side. Har veldig lite symptomer i dag.. Tok en graviditetstest tidligere i dag, og der kom begge strøkene samtidig fram og ble like tydelig. Er 7+5

Håper virkelig ikke jeg mister nå :-( har snakket med legen og måtte bare se det ann.

Beklager sytinga, krysser fingrer og tær for at det går bra
Overhode ikke syting, det er lov å være bekymret. Kan jo forsøke meg på litt trøst med at småblødninger er veldig vanlig og så lenge du ikke blør mye så går det nok helt fint :-) trøtt og uggen er nok ikke en uvanlig bivirkning av stigende hcg hormoner som når sin topp inne 2-3 uker hos deg :-) håper du ikke beskymrer deg for mye og at blødninger har stanset :-)

Jeg har hatt det sånn nå i over 3 uker og det er skikkelig ekkelt de første gangene. Jeg merker at jeg blir mer uggen og sliten, med noe vondt i lysken, de gangene det skjer. Jeg tolker det da som at kroppen vil jeg skal slappe litt ekstra av, uten at det er noe mer farlig enn det. Hvis det fortsetter be legen din om henvisning til gynekolog, som kan ta noen tester for å sjekke om det er risiko for spontanabort. Det fikk jeg gjort nå på torsdag og jeg er mye roligere.
Og det er som Malvinka sier, småblødninger er mer vanlig enn man skulle tro.

Har hatt flere ganger brun utflod i ulike mengder. Fra uke 6. Var på ul sist uke og såg ett bankene hjerte :) så kan like godt gå bra :)

Jeg skjønner så godt hva du mener! Har hatt mye brunlig utflod helt fra uke 5, og hadde i tillegg en skummel blødning med klumper i uke 7 (er 9 uker på veg i morgen). Dro til legen 5 dager etterpå fordi jeg trodde jeg hadde mista, men da fikk vi se et embryo med bankende hjerte på ultralyd. Deler slik at du kan se at det kan gå veldigveldig bra! :) Krysser fingrene for deg!

Åh så goe dere er! :-) vært hos legen i dag, kunne komme tilbake i morgen viss det ikke ga seg :-) får eventuelt da høre hjertelyden <3

Jeg krysser fingrene og håper på det beste for deg!:-) Det er mange som har opplevd det samme, og som det har gått helt fint med. Håper du er en av disse :-)

Back
Topp