Bekymra...

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
uff så bekymra akkurat no! Tidligere i dag har eg hatt litt rosa utflod, og i kveld har eg mykje stikkinger i sjeden... Prikker og gjer vondt! Men er berre i sjeden. Nokon som har opplevd lignande? Bør eg kontakte lege? Er 6+3 i dag..

Ville gjort det for å bli henvist til UL, for å få visshet. Trenger ikke å være noe galt,de gangene jeg har mistet har det økt på med blødninger, og smerter. Noen spotter i svangerskapet, uten at det er noe galt. Krysser fingrene for deg:)

Stikkinger er helt normalt. Men rosa utflod ville jeg ring og fått en sjekk for. Ikke bra å gå og bekymre seg heller.

Ville ringt legen for å få en sjekk. Ikke noe gøy å gå og bekymre seg.
Krysser fingrene for deg

Fikk beskjed av både lege og gynekolog at rosa utflod er heeelt normalt, så lenge det avtar og ikke blir mer og mer! Samme med stillinger:)

Ska til UL i morgon privat. Har hatt blødninger gjennom heile helga, i tillegg til smerter. Tok hcg prøve hjå legen i dag, men får ikkje noko svar der før tidligast fredag.
Merker eg er veldig utolmodig, er så redd! Så blir godt å få bekrefta om det er liv eller ikkje..

Masse lykke til i morgen krysser fingrene for deg <3

Lykke til☺

Har du vært på ul enda? Viss ikke så Lykke til enda en gang☺

Godt å høre at alt står bra til - noen blør jo hele svangerskapet uten at man finner ut hvorfor... Men er jo selvfølgelig ekkelt med blod... Håper det gir seg, så du slipper å bekymre deg mer...

Back
Topp