Bekymra :(

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Enda godt jeg skal til legen i morra.. Testa jo igjen nå, med strimmel og digital med ukesindikator. Trodde ikm var igår, med den digitale viste 1-2 uker, og strimmelen var svakere enn de igår :' ( Skjønner ikke no..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

1-2 uker er normalt på ikm dagen altså! (Er jo 1-2 uker siden det ble befruktet) :) Og billigstrimmlene kan variere veldig i fargestoff, så ikke vær bekymret :) Om en uke bør den vise 2-3 :)

Ja min også viste 2-3 når jeg var 5 uker:) ukene er ikke helt på plass på de der men det står jo gravid så;) det stemmer hvertfall ;)

<3 venter en vinterbebi <3

Du drakk ikke mye før du la deg da?

Men at du fikk utslag på CBD er jo bra :) Det at jeg fikk 2-3 i går, selvom jeg bare da var 4+2 så var det nok fordi jeg ikke hadde vært på do på 5,5 time :P

Tenker om par dager så lyser det 2-3. Men du. deg kan jo være at du er noen dager kortere på vei også ;)

Drakk jo noe før jeg la meg, men skulle jo tro urinen var konsentrert nok når jeg ikke hadde vært på do på 7-8 timer :) men satser på alt er greit. Må nødt til å slutte med den testingen :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg har fått sterkere tester når eg har testet på ettermiddagen enn på mårningen! Spesielt vist eg har drukke litt og urinen er konsentrert!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp