Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvordan blødningene dine har vært? Jeg har hatt i går og i dag, men nå ser d ut som d stopper..Er bare tynt blod så har gått sammen m urin og har brukt bare to bind..Ikke er d slim, klomper eller smerter i bildet..Symptomene driver på for fullt i dag så nå skjønner jeg ingentingJuhu!!! Ser virkelig ut tå gå rette veien
HCG 18.2 - 7.503
HCG 24.2 - 20.595
HCG 26.2 - 27.339
Så heldigvis stige da fint.
Skal t min(har ferie denna veko) lege igjen på mandag, og får forhåpentligvis hastehenvisning t UL.
Har verdens herligaste legesekretæra på da lokala legekontoret. Dei e jo lika bekymra så meg, men har klart å beroliga meg med dagens prøveresultat. Damena og legen har fulgt oss heile prosessen frå me prøvde på jentungen, ekstremprematur fødsel og ei frisk og rask jenta idag![]()
Så godt å høreJuhu!!! Ser virkelig ut tå gå rette veien
HCG 18.2 - 7.503
HCG 24.2 - 20.595
HCG 26.2 - 27.339
Så heldigvis stige da fint.
Skal t min(har ferie denna veko) lege igjen på mandag, og får forhåpentligvis hastehenvisning t UL.
Har verdens herligaste legesekretæra på da lokala legekontoret. Dei e jo lika bekymra så meg, men har klart å beroliga meg med dagens prøveresultat. Damena og legen har fulgt oss heile prosessen frå me prøvde på jentungen, ekstremprematur fødsel og ei frisk og rask jenta idag![]()
Har berre hatt heilt svake blødninga. Har brukt truseinnlegg, og ingenting har komt der, kun på papiret når eg har tørka meg. Har ikkje har klumpar eller mørkt blod, berre lyst på papiret.Kan jeg spørre hvordan blødningene dine har vært? Jeg har hatt i går og i dag, men nå ser d ut som d stopper..Er bare tynt blod så har gått sammen m urin og har brukt bare to bind..Ikke er d slim, klomper eller smerter i bildet..Symptomene driver på for fullt i dag så nå skjønner jeg ingenting