Bekymra:/

lulan

Forelsket i forumet
Er det noen andre enn meg som bekymrer seg?? Klarer ikke slappe av og glede meg enda:/ hadde det samme når jeg gikk gravid i fjor me lisje nurk..
 
Eller så klart jeg gleeeder meg:) bare bekymra for at lille spie ikke vill holde seg der, kjip følelse når man ønsker d så sterkt:)
 
Jeg og har det sånn, har mistet noen ganger. Var en utrolig lettelse å se hjertet banke idag, jeg vet det ikke er en garanti for at det går bra, men det går iallfall bra akkurat nå :)
Folk kan si så mye de vil at det ikke hjelper å engste seg og derfor er unødvendig, men det er ikke lett å la være. Vet jeg føler meg tryggere når jeg begynner å kjenne liv :)
 
Ja heilt enig med deg der:/ eller bare komme meg opp i 12 uka så bli det bedrer:) håper håper:) lykke til:) viktig og støtte hverandre:)
 
Med førstemann bekymret jeg meg ingenting, var helt sikker på at det skulle gå bra.
Denne gangen etter å ha mistet (veldig tidlig) og at det tok så mye lenger tid, har gjort at jeg bekymrer meg veldig, og forventer blod på papiret hver gang jeg går på do.
Gleder meg bare veldig til 12 uker er passert :)
 
Ja jeg følte på det samme som deg, men jeg var bare 18 år da jeg vart gravid med første frøkena, og 8 uka på veg når jeg fant det ut, ikke planlagt , de var helt forferdelig i fjor når jeg blikk gravid, da blar jeg bekymra heile svangerskape. Å nå er det akkurat den samme følelsen ijen, gleeeder meg som bare det, men så tillater jeg meg ikje heilt og glede meg heller, vertfall ikke når jeg ikke kjenne symptomer, da blir jeg redd:/ men veit jo det at symptomene komm ikje før uke 7 i fjord:) venter på kvalmen;)
 
Jeg har vært helt på tuppa siden jeg fant ut at jeg var gravid, livandesredd for at det skal ende i SA igjen. Men de siste par dagene har jeg faktisk klart å senke skuldrene og har fått en slags følelse på at det skal gå bra. Klarer ikke å forklare det, men er mer rolig nå enn for feks 1 uke siden.

Selvfølgelig kommer jo tanken innimellom der jeg er redd for at det skal gå galt, men jeg har ikke den redselen jeg hadde for 1 uke siden. Og selvfølgelig kan det ende i SA, men prøver å ikke tenke i de banene.
 
Det er bra det da:) håper å føle på litt symptomer om et par uker:) er godt det, lel om det er tungt og hver syk i perioda,
 
Back
Topp