Bekymra..

Tupsi84

Betatt av forumet
Jeg er jo som resten her inne ganske bekymra for om dette kommer til å gå bra, men saken hos meg er at dette går ikke over etter uke 12, det fortsetter hele svangerskapet. [:(] Jeg sliter meg rett å slett ut pga bekymringer. Har jeg kjent spark idag? enn om ? Hvorfor har jeg vondt her? og der? Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget men jeg kjenner bare at det blir et laaangt svangerskap [&o] Har kjøpt meg angelsound så mulig dette vil hjelpe litt, håper ihvertfall det.

Alle har lov å vere litt nedfor i blant... Trur nok de aller fleste er bekymret for tid til annen..
Eg var bekymra heile svangerskapet mitt med minste jenta mi, til og med under fødselen, dette fordi eg ikkje klarte sjå for meg at eg skulle ha 2 så da kan vel godt henda tankane komme tilbake.. men har de under kontroll...

Det går heilt sikkert bra, det er bra å vere litt bekymra.. Det betyr at du er veldig gla i den lille mageboeren din...

Håper tankene kommer seg, ha ei fine helg[:D][:D]

Uff det må være ille!
Jeg tenker egentlig ikke over abort i det hele tatt.

Du må bare snakke med jordmor om det. Greit å fortelle slike ting til noen som har peiling.
Kanskje du kan få en ekstra oppfølging.
Er jo ikke bra for hverken mor eller barn..

Masse lykke til!!!

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Alle har lov å vere litt nedfor i blant... Trur nok de aller fleste er bekymret for tid til annen..
Eg var bekymra heile svangerskapet mitt med minste jenta mi, til og med under fødselen, dette fordi eg ikkje klarte sjå for meg at eg skulle ha 2 så da kan vel godt henda tankane komme tilbake.. men har de under kontroll...

Det går heilt sikkert bra, det er bra å vere litt bekymra.. Det betyr at du er veldig gla i den lille mageboeren din...

Håper tankene kommer seg, ha ei fine helg[:D][:D]

Sikkert noe av det samme her..skal jeg være så heldig å få 3 barn liksom? det MÅ jo bare skje et eller annet..Ja jeg er veldig gla i mageboeren min [:)]

ORIGINAL: MinaMor

Uff det må være ille!

Du må bare snakke med jordmor om det. Greit å fortelle slike ting til noen som har peiling.

Masse lykke til!!!

Håper jeg får en herlig jordmor som jeg kan snakke med dette om for det er fryktelig slitsomt..

ORIGINAL: Tupsi84

Uff det må være ille!

Masse lykke til!!!

Håper jeg får en herlig jordmor som jeg kan snakke med dette om for det er fryktelig slitsomt..

Skal krysse fingrene for deg jeg! [:)]
Og hvis det er noe har du alltid oss jentene på forumet å snakke med [;)]

ORIGINAL: Tupsi84

Uff det må være ille!

Masse lykke til!!!

Skal krysse fingrene for deg jeg! [:)]
Og hvis det er noe har du alltid oss jentene på forumet å snakke med [;)]

Tusen takk [:)] dere virker som en herlig gjeng [:)]

Back
Topp