Fikk pittepittelitt farge på papiret i går kveld da jeg var på do (nr 1) før jeg skulle legge meg. Så ut som det kunne vært spor av noe lyserosa i utfloden på en måte. Våknet i 5-tiden med skikkelig vondt i hodet og det har vart hele dagen. I dag så jeg noen små lysebrune prikker/småstreker, det har skjedd ved to av fire toalettbesøk så langt i dag. Jeg vet det er relativt vanlig å blø litt, men føler ikke at det hjelper så veldig å vite - er bare stresset og bekymret uansett. Har heldigvis legetime i morgen og er da 6+0 hvis ikke noe annet skjer i mellomtiden, men legen min er skikkelig sånn "det går som det går når det er så tidlig" og jeg tviler på at hun kommer til å være særlig forståelsesfull eller til hjelp. Jeg troor brystene er litt mindre ømme men kan være psykisk også. Magen murrer helt likt som den har gjort siden uke 3 en gang..
Hcg ved 4+6 var 999, og skal måle igjen i morgen. Da er det 8 dager siden forrige måling.
Det er fremdeles 2 uker og en dag til privat TUL og jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge på å få bekreftet eller avkreftet at det er noe inni der. Kanskje jeg skal be om å fremskynde? Når går det an å få sett noe på den?
Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å fremskynde den og å vente egentlig, men trengte bare å lufte det litt her. Kryss fingrene for meg og minifrøet
Hcg ved 4+6 var 999, og skal måle igjen i morgen. Da er det 8 dager siden forrige måling.
Det er fremdeles 2 uker og en dag til privat TUL og jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge på å få bekreftet eller avkreftet at det er noe inni der. Kanskje jeg skal be om å fremskynde? Når går det an å få sett noe på den?
Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å fremskynde den og å vente egentlig, men trengte bare å lufte det litt her. Kryss fingrene for meg og minifrøet