Fikk pittepittelitt farge på papiret i går kveld da jeg var på do (nr 1) før jeg skulle legge meg. Så ut som det kunne vært spor av noe lyserosa i utfloden på en måte. Våknet i 5-tiden med skikkelig vondt i hodet og det har vart hele dagen. I dag så jeg noen små lysebrune prikker/småstreker, det har skjedd ved to av fire toalettbesøk så langt i dag. Jeg vet det er relativt vanlig å blø litt, men føler ikke at det hjelper så veldig å vite - er bare stresset og bekymret uansett. Har heldigvis legetime i morgen og er da 6+0 hvis ikke noe annet skjer i mellomtiden, men legen min er skikkelig sånn "det går som det går når det er så tidlig" og jeg tviler på at hun kommer til å være særlig forståelsesfull eller til hjelp. Jeg troor brystene er litt mindre ømme men kan være psykisk også. Magen murrer helt likt som den har gjort siden uke 3 en gang..
Hcg ved 4+6 var 999, og skal måle igjen i morgen. Da er det 8 dager siden forrige måling.
Det er fremdeles 2 uker og en dag til privat TUL og jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge på å få bekreftet eller avkreftet at det er noe inni der. Kanskje jeg skal be om å fremskynde? Når går det an å få sett noe på den?
Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å fremskynde den og å vente egentlig, men trengte bare å lufte det litt her. Kryss fingrene for meg og minifrøet
Hcg ved 4+6 var 999, og skal måle igjen i morgen. Da er det 8 dager siden forrige måling.
Det er fremdeles 2 uker og en dag til privat TUL og jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge på å få bekreftet eller avkreftet at det er noe inni der. Kanskje jeg skal be om å fremskynde? Når går det an å få sett noe på den?
Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å fremskynde den og å vente egentlig, men trengte bare å lufte det litt her. Kryss fingrene for meg og minifrøet

), og det er jo veldig tidlig også som mange her sier over.. samtidig siden jeg ikke får målt noen stigning i hcg innenfor denne uka lurer jeg litt på å si ja til det uansett, bare for å få et svar på om det ser "riktig" ut akkurat nå. I helga er ikke mannen min hjemme, og ikke på mandag heller - og jeg tror jeg blir småsprø hvis jeg skal vente helt til neste tirsdag. Kan heller beholde timen uka etterpå uansett, sånn at vi får sjansen til å se at det går bra videre også.